کد خبر: 6087

عکس | اقدام عجیب وینیسیوس در برزیل

ملی‌پوش برزیلی رئال مادرید که با توجه به تعطیلی تمرینات رئال به کشورش سفر کرده، دست به تفریحات عجیبی زده است!

بیان فردا | تعطیلی تمرینات باشگاه‌های اروپایی پس از یک فصل فشرده فوتبالی که همزمان با برگزاری جام‌جهانی هم شده بود، سبب شده تا ستاره‌های فوتبال دنیا این روزها در استراحت به سر ببرند و برنامه‌های تفریحی مختلفی را برای خودشان برنامه‌ریزی کنند.

مانند وینیسیوس جونیور و ادواردو کاماوینگا، دو ستاره برزیلی رئال مادرید که تعطیلات را در کشورشان سپری می‌کنند. این دو بازیکن در یک حرکت عجیب در سفر به برزیل، به بالای مجسمه نمادین عیسی مسیح در شهر ریودوژانیرو صعود کردند.

وینیسیوس تصاویری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که او وکاماوینگا در حال بالا رفتن از این بنای تاریخی هستند و آواز می‌خوانند. مجسمه مسیح نجات دهنده ۳۰ متر ارتفاع دارد و در بالای قله ۷۰۰ متری کوه کورکووادو قرار دارد.

وینسوس

در حالی وینیسیوس و کاماوینگا از تعطیلات خود در برزیل لذت می‌برند که اکثر هم تیمی‌های مادریدی آنها به پایتخت اسپانیا بازگشته‌اند تا آماده‌سازی پیش فصل خود را آغاز کنند.

این ستاره برزیلی هم به زودی به اسپانیا بازخواهند گشت تا به هم‌تیمی‌هایشان خود بپیوندند،به خصوص که رئال مادرید برای آغاز تور ایالات متحده آمریکا که با بازی مقابل آث میلان در ۲ مرداد آغاز می‌شود، آماده می‌شود.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین