نکونام: باید به حال استقلال گریه کنیم
کد خبر: 6162

نکونام: باید به حال استقلال گریه کنیم

سرمربی استقلال از وضعیت نابه‌سامان تیمش در فصل نقل‌وانتقالات مسائلی را مطرح کرد و گفت که باید به حال این تیم گریه کنیم.

بیان فردا | جواد نکونام، سرمربی استقلال بعد از برتری سه بر صفر تیمش مقابل پیکان در بازی دوستانه گفت: دیدید که کمبود بازیکن داشتیم و امروز چند بازیکن جدید دعوت کردیم که دو تیم داشته باشیم. بازی دوستانه بود و سعی می‌کنیم شرایط بازیکنان را در دوران بدنسازی‌ و آماده‌سازی بهتر کنیم.

قرارداد من و بازیکنان جدید در باشگاه نیست!

سرمربی استقلال درباره اوضاع نه چندان خوب تیمش در نقل و انتقالات اظهار کرد: تمام صحبت من برای هواداران است و می‌خواهم شفاف صحبت کنم. اگر اینجا هستم به خاطر این عزیزان است. به عنوان سرمربی صحبت می‌کنم تا بدانند چه خبر است. سعی کردیم کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم اما هیچ اتفاق مثبتی برای این تیم و من رقم نخورده است. خطیر تازه تشریف آورده است. اما به شما می‌گویم قرارداد من در این باشگاه نیست. قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم در باشگاه نیست. خنده‌دار است. یک نفر به راحتی اسناد یک باشگاه را با خود می‌برد. 

می‌گویم بازیکن بگیرید، می‌گویند گران است

نکونام اضافه کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. من و هواداران باید به حال استقلال گریه کنیم که این اتفاقات رخ داده است. اسم می‌آورم که نگویند نکونام بازیکن نخواست. ما لیست داده بودیم. هیچ کدام از این بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی را هم خودم صحبت کردم و کریمی هم زحمت کشید و قرارداد بست. آرمین سهرابیان را هم خودم صحبت کرده بودم. مدافع وسطی نداشتیم. عارف غلامی و مرادمند قرارداد نداشتند و سیلوا هم رفته بود. سعید عزت اللهی و رضا اسدی را خواستیم اما هیچ کدام را نگرفتند. حتی بازیکن قرارداد دارد اما سر تمرین نمی‌آید. می‌گویند صبر بازیکن می‌گیریم اما کجا می‌گیرید؟ تمام شد! سه هفته دیگر لیگ شروع می‌شود. ما دو وینگر خواستیم و گفتند درست می‌شود اما این بازیکنان رفتند. ما الان نیاز به بازیکن داریم. می‌گوییم امیرحسین حسین‌زاده و خالد آبادی را بگیرید اما می‌گویند گران است. 

سرمربی استقلال تاکید کرد: وقتی به جلسه هم می‌روند، بازیکن می‌گوید ۲۰ میلیارد می‌خواهم و بعد مدیر می‌گوید می‌شود ۸ میلیارد بگیری؟ بازیکن هم در این صورت می‌رود. هیچ کس قرارداد ندارد. مرادمند بدون قرارداد آمد. به او گفتم تمرین نکن چرا که اگر مصدوم شود کسی او را نگاه نمی‌کند. تیم من در دوران بدنسازی بهترین بدنساز آسیا را کنار خود ندارد. می‌گویند گران است. پس تیم‌های دیگر چطور هزینه می‌کنند؟ می‌گویند ما قهرمانی نمی‌خواهیم! می‌گویم من آدمی نیتسم که برای قهرمانی نجنگم. تیم قوی می‌خواهم. من برای قهرمانی می‌جنگم اما قول قهرمانی نمی‌دهم. من سعی می‌کنم سال اول بجنگم و اگر قهرمان نشدم، سال دوم قول قهرمانی می‌آوردم. می‌گویند سال اول استقلال را پنچم کن. مگر هوادار استقلال طاقت این چیزها را دارد؟

او در واکنش به این که آیا خطیر این حرف‌ها را زده است؟ گفت: من اسم نمی‌آوردم. خطیر تازه آورده است و زمان می‌خواهد. مشکل ما این است که زمان نداریم. مثلاً با بازیکن صحبت می‌کنیم، امروز می‌گویند پنج میلیارد و عنوان می‌کنند که اجازه بدهید که دو، سه روز بگذرد و بعد از آن صحبت می‌کنیم. ۲۱ روز دیگر لیگ شروع می‌شود. من در این فرصت چگونه باید بدن یک بازیکن را آماده کنم؟ بدترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران در حال رقم‌خوردن در استقلال و برای من است.

سرمربی استقلال افزود: اینها اتفاقاتی است و داستان‌هایی دارد و پای «بچه» دوباره به این باشگاه باز شده است. این «بچه» همانی است که اجازه نمی‌دهد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود و باعث و بانی آن هم منِ مربی و منِ مدیرعامل هستم. به خاطر اینکه می‌نشینند و تصمیماتی می‌گیرند که به ضرر استقلال است. هر موقع اینها در باشگاه استقلال نبودند، تیم نتیجه گرفته است. شما بروید و ببینید که فرهاد مجیدی چرا قهرمان شد چون دست و پای اینها از استقلال کوتاه شده بود. انگار استقلال برای خودشان است. خیلی هم سریع مثل اختاپوس به باشگاه می‌ریزند و هر کاری که دوست دارند، انجام می‌دهند.

او عنوان کرد: آنها می‌خواهند نفرات خودشان را در باشگاه بگذارند و کنار تیم قرار بدهند، در حالی که دیگر از این خبرها نیست. زمانی که من هستم، چارچوب را خودم می‌چینم و من می‌گویم که چه کسی کار کند. هر کسی هم که نمی‌تواند، به خودِ من بگوید و اصلاً سر تمرین نیاید. من چارچوب تیمم را می‌چینم. من نفرات را می‌گویم و باشگاه باید جذب کند. می‌گویند پول نداریم. اگر پول ندارید، بروید به هواداران بگویید که قهرمان نمی‌شویم و بگویید که پنجم می‌شویم. مگر کسی می‌تواند بگوید که پرسپولیس پنجم می‌شود.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین