ازدواج زینب موسوی، خاطر این دسته از دختران را مکدر کرد!
کد خبر: 6427

ازدواج زینب موسوی، خاطر این دسته از دختران را مکدر کرد!

زینب موسوی که به نام «امپراطور کوزکو» او را می شناسند، در یک هفته اخیر ازدواج کرده و تصاویری از او منتشر شده که برخی از واکنش ها به این تصاویر، جای توجه دارد.

بیان فردا | زینب موسوی که به نام «امپراطور کوزکو» او را می شناسند، در یک هفته اخیر ازدواج کرده و تصاویری از او منتشر شده که برخی از واکنش ها به این تصاویر، جای توجه دارد.

زینب موسوی قبل از ازدواجش، در اعتراضات پاییز 1401 به دلیل تشویش اذهان عمومی مدتی در بازداشت بوده است. او از آغاز فعالیتش در فضای مجازی رویکردی انتقادی به نحوه اجرای سیاست در کشور داشت که به زبان طنز بیان میکرد و این موضوع باعث شد مخاطب های بسیاری که متفاوت بودن جنس فعالیت زینب موسوی را احساس کرده بودند، به سمت دیدن کلیپ های اجرای او بروند. خبر ازدواج این کمدین زن، باز هم باعث شد که شکافی بین کاربران توییتر ایجاد شود. 

در مقابل تبریک سلبریتی ها و برخی چهره های هنری که از آنان بیشتر اخبار بازداشت یا تذکر به دلیل هنجارشکنی را شنیدیم، کاربرانی هم در توییتر بودند که ازدواج مریم موسوی را قضاوت کرده‌اند و از این موضوع زیاد خوشحال نیستند!

برخی از کاربران به واژه معنی دار و مشترک «جفتک» در چند توییت اشاره کرده اند:

photo_2023-07-19_12-38-41

photo_2023-07-19_12-38-39

photo_2023-07-19_12-38-35

کاربرِ لاتی، نگاه جالبی به این قضیه داشت: حاضرم صد شرط ببندم از ازدواجش اول سوختن بعد از اینکه با یکی ازدواج کرده که تونسته بره آلمان!

نامیرا امکان مهاجرت وی را تحلیل کرده بود: این ها جدی نمیدونن اگه یه نفر با یه شهروند مقیم یه کشوری ازدواج کنه احتمالا پناهنده شدنش از داشتن پرونده سیاسی بیشتره؟ یعنی کارهای سیاسیش اصلا ربطی به گرفتن ویزا و پناهندگی نداره چون شما با هر شهروندی از یه کشور ازدواج کنی خیلی شیک بهت ویزا و پناهندگی میدن.

فرزانه از فالوورهای قدیمی امپراطور کوزکو بود و به برخی از شایعه ها با این ریتوییت پایان داد: من چند ساله فالو دارمش، قرار بود ازدواج کنن. اصلا ربطی به ماجراهای اخیر نداره.

توجه «دختر بهار» هم به واژه مشترک «جفتک» توجه کرده بود: دقت کردین یه سری کلمات مثل دلقک، جفتک و مقیم آلمان عینا تو همه ی توییتر تکرار شده؟ نمیدونم، این ها هر کی که هستن...!

توئیت مریم: حالا زینب موسویم بی عیب و ایراد نیست، گل بی خار نداریم. ولی واقعا با چه منطقی کمدین بودنش رو ربط میدم به شوهری بودن و عشق مهاجرت بودن. بعد این بنده خدارو من اقلا دو سال قبل خندوانه دنبال می‌کردم، محتوای امپراتور کوزکو خیلیم بامزه بود برام.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین