کودتای پنهان در استقلال
کد خبر: 6612

کودتای پنهان در استقلال

اطرافیان جواد نکونام از کم‌کاری‌ها و خودزنی‌ها می‌گویند تا او تحت فشار قرار بگیرد و برود اما چه کسی قرار است جایش را بگیرد؟

بیان فردا | جواد نکونام در دوره مدیریت حجت کریمی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و از همان زمان با نفرات مدنظرش نیز مذاکراتی انجام داد و آماده حضور فعال در نقل و انتقالات شد.

با برکناری کریمی و انتخاب علی خطیر کم کم اوضاع تغییر کرد و بازیکنان مدنظر نکونام نیز سر از تیم های دیگر در آوردند و بودجه باشگاه برای جذب بازیکنان نیز کمتر از عددی شد که نکونام رویش حساب کرده بود.

شرایط تا جایی پیش رفت که نکونام به طور سربسته از باشگاه گلایه کرد و در این مدت نیز با استوری‌های اعتراضی نشان داده که اوضاع تغییری نکرده است.

حتی شایعه شده که برخی بازیکنان مطرح برای حضور در استقلال به توافق نهایی رسیدند و قرار بود از طریق یک هوادار متمول بخشی از مبلغ توافقی پرداخت شود اما در ادامه فرد مذکور انصراف خود را از کمک اعلام کرده است.

امروز پدر نکونام هم در گفتگو با خبرنگاران به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: می‌خواهند جواد را فراری دهند تا مربی دلخواه خود را برای فصل بعد بیاورند.

حالا سوال این است که طراحان کودتا(به زعم نکونام و اطرافیانش) به دنبال فراهم کردن شرایط برای سرمربی شدن چه کسی هستند؟ برخی منابع معتقدند پای یکی از کاپیتان‌های با نفوذ و پیشین استقلال وسط است. کسی که برخلاف برخی اخبار منتشر شده نامش فرهاد مجیدی نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین