مهاجرت استارتاپ‌های ایرانی به کشورهای همسایه تایید شد
کد خبر: 6906

مهاجرت استارتاپ‌های ایرانی به کشورهای همسایه تایید شد

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهور در مورد استفاده شرکت‌های دانش‌بنیان در بحث توسعه سواحل مکران تصریح کرد: یکی از بحث‌های جدی استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در این زمینه است.

 

 

بیان فردا | روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهور در مورد استفاده شرکت‌های دانش‌بنیان در بحث توسعه سواحل مکران تصریح کرد: یکی از بحث‌های جدی استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در این زمینه است.

وی در ادامه در مورد برخی ادعاها پیرامون خروج شرکت‌های دانش‌بنیان از ایران هم گفت: شرکت‌هایی داریم که از کشور مهاجرت می‌کنند و یا به ایران برمی‌گردند؛ این پدیده‌ای است که در نقاط مختلف دنیا وجود دارد و موضوعی نیست که فقط برای ما باشد.

وی افزود: ما بیکار ننشستیم که سایرین، شرکت‌های دانش‌بنیان ما را از ریشه دربیاورند و به کشور خودشان ببرند، ولی اینکه کشورهای همسایه در حال فراهم کردن فرصت‌هایی برای جذب نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان ما هستند، موضوعی کاملا درست است.

دهقانی فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که آیا این پدیده در ایران شدت بیشتری دارد یا خیر؟ تصریح کرد: تایید نمی‌کنم به نسبت بقیه کشورها این مسئله در ایران شدت بیشتری داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین