روزنامه جوان: بسیاری از سوپراستارهای اینستاگرامی بدبخت هستند
کد خبر: 7891

روزنامه جوان: بسیاری از سوپراستارهای اینستاگرامی بدبخت هستند

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: رسانه‌های اجتماعی نوعی خروجی برای رفتارهای خودپسندانه را ایجاد کرده‌اند که در آن، فرد ارزش خود را با میزان لایک‌های دریافت‌شده تعیین می‌کند، اما این فقط ظاهر هر قضیه است.

بیان فردا | ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: رسانه‌های اجتماعی نوعی خروجی برای رفتارهای خودپسندانه را ایجاد کرده‌اند که در آن، فرد ارزش خود را با میزان لایک‌های دریافت‌شده تعیین می‌کند، اما این فقط ظاهر هر قضیه است.

روزنامه جوان در ادامه نوشت: شما هرگز نخواهید فهمید برخی افراد برای رها شدن از تصویر پرزرق و برقی که در رسانه‌ها از خود ساخته‎اند، چه رنجی را تحمل می‌کنند. کسانی که در رسانه‎های اجتماعی در برابر عمارت‌های باشکوه و جلال عکس می‌گیرند، در واقع در یک اتاق با پدر و مادر و خواهر و برادرهای‌شان زندگی می‌کنند.

برخی برای ثروتمند جلوه دادن خود حتی لباس و تلفن هم قرض می‎گیرند و با گرفتن عکس و ارسال آن در شبکه‎های اجتماعی، شخصیت واقعی خود را دگرگونه به نمایش می‎گذارند. برخی در کنار ماشین دوستان‌شان عکس می‎گیرند.

بسیاری از سوپراستارهای اینستاگرامی و افراد مشهور فیس‌بوک، بدبختی‎ها و گرفتاری‌های سایر انسان‌ها را دارند و تنها فرق‌شان با شما این است که شما برای کنار آمدن با ظاهرتان فشار کمتری را متحمل می‎شوید. فضای مجازی آشفته‌بازار عجیبی است. مراقب باشید که شما صورتحساب‎های دیگران را نپردازید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین