آقای مسئول، زیارت قبول اما فکر مردم هم باشید
کد خبر: 8213

آقای مسئول، زیارت قبول اما فکر مردم هم باشید

این روزها میلیون ها تن از مردم ایران در راهپیمایی باشکوه اربعین شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در طی روزهای گذشته این استقبال به اوج خود برسد، اما در این میان افرادی هستند که از داخل یک مجموعه اجرایی به صورت دسته جمعی از کارمندان رده پایین تا روسا در این تجمع شرکت کرده‌اند و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و مراجعه کنندگان شده‌اند.

بیان فردا | این روزها میلیون‌ها تن از مردم ایران در راهپیمایی باشکوه اربعین شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در طی روزهای گذشته این استقبال به اوج خود برسد، اما در این میان افرادی هستند که از داخل یک مجموعه اجرایی به صورت دسته جمعی از کارمندان رده پایین تا روسا در این تجمع شرکت کرده‌اند و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و مراجعه کنندگان شده‌اند.

چند تن از فعالان فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان داده‌اند:

آزاده مختاری (خبرنگار): کجای دنیا،همه مسئولان رده‌های اول و دوم و سوم و کارمندان رده اول و دوم و سوم و ...همزمان می‌روند سفر! یعنی هرجایی هر کاری داری،هیچ کسی نیست. با هر مسئولی تماس می‌گیری،نیست یا دارد می‌رود و وقت پاسخگویی ندارد! کشوری با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵کیلومتر مربع مساحت و کلی مشکل را رها کردید!با تشکر!

آزاده محسنی (خبرنگار): ‌چطور مدیر عامل یک‌ بنگاه اقتصادی ده روز می ره سفر کربلا، نمی شه یه سفر دو روزه رفت و بر گشت؟! به هر مدیری زنگ می زنیم و کار داریم می گن رفته کربلا! مگه عبادت به جز خدمت خلق نبود!

ر‌ضا کاشف (اقتصاددان): اینکه تقریبا اکثریت مدیران اجرایی این چند روز را در محل کار خود نیستند و اعلام شده به کربلا رفته‌اند نشان می‌دهد شاید این گونه رفتارها و ظاهرسازی‌ها نقش موثرتری در بقای صندلی مدیریتی دارد تا خدمت به خلق و ارتقای بهره‌وری و انجام تحولی امور!

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین