چرا ریچارلیسون گریه کرد؟
کد خبر: 8794

چرا ریچارلیسون گریه کرد؟

ریچارلیسون در جریان بازی برزیل و بولیوی پس از اینکه در دقایق پایانی تعویض شد با چشمانی اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد.

بیان فردا | ریچارلیسون فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده و در امر گلزنی در تاتنهام و تیم ملی برزیل ناکام بوده است اما دلیل اشک‌های او پس از تعویض عدم موفقیت این بازیکن در امر گلزنی نبود.

ریچارلیسون اما در مصاحبه با گلوبو حرف‌های جالبی داشت:

"می‌خواهم به انگلیس برگردم، از یک روانشناس کمک بگیرم تا روی ذهنم کار کنم.

در زمین من یک بازیکن خوشحال هستم و سعی می‌کنم تا حد امکان کمک کنم. گاهی اوقات، همه چیز آنطور که ما می خواهیم پیش نمی رود. فکر می‌کنم این بخش کمی از اتفاقات خارج از زمین است که در نهایت سر راه من قرار گرفت. گاهی اوقات حتی وقتی می‌خواهید کارها را درست انجام دهید، در نهایت به اشتباه ختم می‌شود.

به تمرکزم روی باشگاه ادامه خواهم داد، طوفان را پشت سر گذاشته‌ام. در پنج ماه گذشته خارج از زمین، دوران پرتلاطمی را پشت سر گذاشتم. حالا همه چیز در خانه درست است. افرادی که فقط به پول من چشم داشتند، از من دور شدند.

اکنون همه چیز دوباره شروع خواهد شد. من مطمئن هستم که در تاتنهام عملکرد خوبی خواهم داشت و باعث می‌شود همه چیز دوباره مثل گذشته شود. آن لحظه غم انگیز حین بازی با بولیوی حتی به این دلیل نبود که من ضعیف بازی کردم، به نظر من بازی بدی انجام ندادم، بیشتر ناشی از اتفاقاتی بود که خارج از زمین رخ می داد، که از کنترل خارج شد و این از طرف افرادی که به من نزدیک بودند رقم خورد.

همین است، قوی تر برمی‌گردم. این در مورد کسب یک موفقیت خوب در تاتنهام است، این هفته با روانشناس می نشینم و صحبت می کنم."

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین