دخترکشی به سبک پدر هایده: به حرف‌هایم گوش نداد، خفه‌اش کردم!
کد خبر: 9274

دخترکشی به سبک پدر هایده: به حرف‌هایم گوش نداد، خفه‌اش کردم!

هایده حسن زاده دختر ۱۶ ساله اهل شهرستان ربط سردشت است که توسط پدرش به قتل رسید.

بیان فردا | پدر هایده با بستن بلوک سیمانی به پای او و بستن چشم‌ها و دهانش، او را به سد سردشت انداخته است تا بمیرد. برخی از منابع می‌گوید که این دختر به صورت زنده به دریاچه انداخته شده و برخی دیگر می‌گویند بعد از قتل او را به دریاچه انداخته اند.

هایده حسن زاده متولد ۱۳۸۶ اهل شهر ربط در سردشت است که گفته می‌شود به علت دیر آمدن به خانه توسط پدرش کشته شده است و هایده توسط پدرش به شکل هولناکی کشته شده است و با بستن بلوک سیمانی به پایش او را به سد سردشت انداخته که به زیر آب برود و جسدش بالا نیاید.

پلیس بعد از کشف جسد این دختر نوجوان به سراغ خانواده اش رفته و آنها را بازداشت کردند.

پدرش قتل را پذیرفت

پدر هایده حسن زاده در خردادماه ۱۴۰۲ خبر مفقودی دخترش را به پلیس اعلام کرد و بعد مدعی شد که از کشور خارج شده است تا پلیس برای پیدا کردن این دختر منصرف شود، اما با توجه به اینکه خون مظلوم فراگیر است بعد از ۴ ماه مسئولان سد سردشت در حال تخلیه آب سد بودند که با جسد یک دختر مواجه می‌شوند که بلوک سیمانی به پایش بسته شده و دهان و چشم هایش نیز بسته شده بود و بلافاصله پلیس را خبر می‌کنند که در نهایت مشخص می‌شود این دختر همان هایده حسن زاده است که پدرش مدعی بود از کشور خارج شده است و دستور بازداشت پدر صادر می|‌شود.

بعد از بازداشت پدر در نهایت او اعتراف می‌کند که دخترش را به خاطر حرف گوش ندادن  به قتل رسانده است.

درباره علت قتل این دختر هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین