کنایه سنگین مدیر استقلالی به اظهارنظر فوتبالی وزیر امور خارجه در مورد دیدار سپاهان-الاتحاد
کد خبر: 9636

کنایه سنگین مدیر استقلالی به اظهارنظر فوتبالی وزیر امور خارجه در مورد دیدار سپاهان-الاتحاد

امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال به وزیر امور خارجه کنایه زد!

 

بیان فردا | روز دوشنبه قرار بود دو تیم سپاهان و الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند که بازی لغو شد. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در مورد حاشیه‌های دیدار بین سپاهان و تیم عربستانی گفت: در همان زمان با وزیر خارجه عربستان در تماس بودم. روابط تهران و ریاض در مسیر خود پیش می‌رود و نباید اجازه دهیم ورزش تبدیل به اهرم سیاسی شود.

او با بیان اینکه نظر ما و عربستان تکرار بازی سپاهان و الاتحاد است، ادامه داد: توصیه ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا موسوم به ای‌اف‌سی این است که در این اتفاق بر مبنای فنی نظر دهد. بین ایران و عربستان این توافق وجود دارد که در زمان مورد توافق دو طرف بازی انجام شود.

این اظهارنظر فوتبالی وزیر امور خارجه که نشان می‌داد اطلاعات فوتبالی او بسیار اندک است با انتقادات زیادی مواجه شد. حال امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق استقلال که در کارنامه‌اش معاونت سازمان تربیت بدنی دیده می‌شود با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس به این اظهارنظر وزیر خارجه واکنش نشان داده است.

واعظ آشتیانی با تکرار بخشی از اظهارات امیرعبداللهیان نوشت: آیا فیفا و ای‌اف‌سی در برنامه‌ریزی‌های مسابقات مختلف منتظر توافق دولت‌ها می‌مانند؟ اگر روابط دولت‌ها با هم مناسب است، دلیلی دارد از کنار تخلفات آنها عبور کرد؟

واعظ+آشتیانی+توئیت

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین