هانیه توسلی با سفیر انگلیس ارتباط دارد
کد خبر: 10432
ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه:

هانیه توسلی با سفیر انگلیس ارتباط دارد

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منتقدان بهروز افخمی که گفته بود می خواهد داستانی در «ژانر جنایی و در سبک هیچکاک» بسازد حمله کرده و منتقدان این کارگردان نزدیک به دولت را برانداز خوانده است.

بیان فردا | ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منتقدان بهروز افخمی که گفته بود می خواهد داستانی  در «ژانر جنایی و در سبک هیچکاک» بسازد حمله کرده و منتقدان افخمی را برانداز خوانده است. 

ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه (جوان) نوشت: اظهارات بهروز افخمی، کارگردان سینمای کشورمان در تلویزیون مقابل خانه‌ای که داریوش مهرجویی و همسرش در آن به قتل رسیدند، واکنش جریان برانداز و برخی سلبریتی‌های غرب‌زده را برانگیخته است.

بهروز افخمی دو روز پیش ۲۷ مهر در جریان بازسازی صحنه قتل در منزل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر گفت که این جنایت ممکن است برایش زمینه نوشتن داستانی در «ژانر جنایی و در سبک هیچکاک» باشد.

این اظهارات منجر به واکنش برخی از سلبریتی‌های غرب‌زده‌ای شد که این روز‌ها می‌کوشند برای مرحوم مهرجویی کاسه‌های داغ‌تر از آش شوند و ژست‌های آنچنانی از خود بروز دهند. یکی از این افراد هانیه توسلی، بازیگر سینما بود که رفت و آمد به باغ سفارت انگلستان و نشست و برخاست با سفیر انگلیس را نیز در کارنامه دارد.

توسلی در یک استوری در اینستاگرام خود درباره اظهارات افخمی نوشته است: «چه خنده‌های هولناکی... چطور می‌شود جایی که همکارتان سلاخی شده، ریلکس و خندان از سوژه جدید حرف بزنید؟»

مهناز افشار، بازیگر سابق سینما که چند سالی است در کشور آلمان زندگی می‌کند و به طور کامل خود را بازیچه جریان‌های برانداز در خارج از کشور کرده است نیز اینگونه به این موضوع واکنش نشان داده است: «بی‌ربط‌ترین آدم با خنده‌های هولناک که می‌خواهد داستان سلاخی داریوش مهرجویی بزرگ را بسازد. داستان آقای مهرجویی آنقدر بزرگ است که با اندازه شما نمی‌خواند.» اظهارات این دو بازیگر غرب‌زده که به نظر می‌رسد از جایی برای بیان آن خط می‌گیرند به قدری غیرمنطقی است که احتمالاً مرغ پخته را هم به خنده وا‌می‌دارد، چرا که فیلمسازان همواره به خود حق می‌دهند به همه موضوعات ورود کرده و درست یا غلط قرائت‌های شخصی از یک موضوع را ارائه بدهند و حتی برخی به خود اجازه می‌دهند درباره هر موضوعی خارج از تخصص اظهارنظر کنند. مثال واضح این موضوع خود این دو بازیگر یعنی مهناز افشار و هانیه توسلی هستند که همواره یک پای ثابت نظردهی درباره موضوعات بی‌ربط با تخصص خود هستند، اما همین دو به یک اظهارنظر ساده هم‌صنفی خودشان برای تمایل ساخت فیلمی درباره قتل خانوادگی فیلمسازی دیگر شروع به غر زدن می‌کنند. سینماگران فیلم قتل سیاستمداران و فیلسوفان و همه مردم را می‌سازند، اما از ساخت فیلم قتل یک سینماگر به دست سینماگر دیگر هول می‌کنند!

به نظر می‌رسد واکنش‌های مهناز افشار و هانیه توسلی را باید ناشی از نگرانی‌هایی دانست که ترجیح می‌دهند روایت و قرائت‌هایی خاص از ماجرای قتل داریوش مهرجویی و همسرش در جامعه ارائه شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین