وزارت کشور روحانی یکی از بندهای اساسنامه جبهه پایداری را حذف کرد
کد خبر: 10539

وزارت کشور روحانی یکی از بندهای اساسنامه جبهه پایداری را حذف کرد

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در حال حذف شدن از صحنه سیاسی کشور هستند گفت: بسیاری از خودی‌ها در سال ۸۸ از نظام جدا شدند و عملاً مقابل نظام ایستادند.

 

بیان فردا | مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری معتقد است اصلاح‌طلبان و غرب‌گراها، در حال حذف‌شدن از عرصه قدرت و سیاست هستند و به همین دلیل، دارند دست و پا می‌زنند.

مهم‌ترین بخش‌های گفتگوی مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، را می‌خوانید:

اگر کسی رفیق ما نبود اما آدم درستی بود، چه اشکالی دارد به مجلس برود؟ اگر قاطبه نمایندگان انقلابی نباشند، نظام آسیب می‌بیند زیرا راه خودشان را می‌روند و وارد معاملات اقتصادی می‌شوند که نمونه‌های آن، کم نیست.

اصلاح‌طلبان و غرب‌گراها، در حال حذف‌شدن از عرصه قدرت و سیاست هستند و به همین دلیل، دارند دست و پا می‌زنند و منتظرند که اتفاقی مثل حوادث پارسال، رخ دهد تا بتوانند دوباره فعال شده و با حمایت از اغتشاشات، احکام دینی را به چالش بکشند.

گاهی هم بعضی‌ها، تابلوی اصولگرایی دارند اما جهت‌گیری‌هاشان، به سمت اصلاحات و خلاف اصولگرایی است. این‌ها در فتنه ۸۸ خوب عمل نکردند.

بسیاری از خودی‌ها در سال ۸۸ از نظام جدا شدند و عملاً مقابل نظام ایستادند. این‌ها که سالیان سال در سطوح بالا مسئول بودند، بیایند و خروجی عملکرد خود را به مردم بگویند اما این کار را نمی‌کنند. 

در صورت اختلاف سلیقه و حتی عدم توافق، تلاش ما عدم تضعیف گروه‌هایی است که در دایره اصولگرایی تعریف می‌شوند. از آن‌ها نیز دعوت می‌کنیم، پایداری را تضعیف نکنند؛ زیرا منفعت این کار، به دشمن می‌رسد.

مجلس، درباره سیاست‌های ابلاغی انتخابات، کم لطفی کرد و آنطور که انتظار داشتیم، عمل نکرد. 

همه‌ی کشورها به دنبال جلوگیری از آزادی مخرب هستند، هیچ حاکمیتی اجازه نمی‌دهد نسل‌ها نابود شوند. 

در اساسنامه جبهه پایداری، بندی را آوردیم که فقها می‌توانند جبهه را منحل کنند که البته وزارت کشور در دولت آقای روحانی، این بند را حذف کرد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین