به خاطر اسرای اسرائیلی نزد حماس، از حمله زمینی به غزه منصرف نخواهیم شد
کد خبر: 10622

به خاطر اسرای اسرائیلی نزد حماس، از حمله زمینی به غزه منصرف نخواهیم شد

وزیر انرژی اسرئیل ادعا کرد که تل‌آویو به خاطر اسرای اسرائیلی نزد حماس، از حمله زمینی به غزه صرف‌نظر نخواهد کرد و زیرساخت‌های حماس را نابود خواهد کرد.

 

بیان فردا | یسرائیل کاتس وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با یک نشریه آلمانی همچنان به حمله زمینی ارتش اشغالگر به نوار غزه تهدید کرد و گفت که تل‌آویو به دلیل قضیه اسرای نزد حماس، از این موضوع صرف‌نظر نخواهد کرد.

به گزارش فارس، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در این مصاحبه که جزئیات بیشتر آن، امروز (سه‌شنبه، ۲۴ اکتبر)، منتشر خواهد شد، ادعا کرد: «اسرائیل تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرا از نوار غزه به کار خواهد گرفت. اما این نمی‌تواند از حرکت‌های ما، از جمله حمله زمینی، در صورت تصمیم به انجام این کار ممانعت به عمل آورد..حماس می‌‌خواهد که ارتش برای نباوید زیرساخت‌هایش وارد نشود و این امر روی نخواهد داد».

کاتس بدون در نظر گرفتن هشدارهای مقامات و چهره‌های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در خصوص آغاز حمله زمینی علیه نوار غزه و تاکید آن‌ها بر ضرورت توقف جنگ کنونی برای جلوگیری از ضرر بیشتر، با این ادعا که تل‌آویو به دنبال آزاد کردن اسرای نزد حماس است، گفت: «ما باید یک فرمول انسانی بر اساس اصل اقدام بشردوستانه مقابل اقدام بشردوستانه ایجاد کنیم به این ترتیب که هرگونه کمک بشردوستانه مستلزم آزادی گروگان‌ها (اسرا) باشد».

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین