آرمان شهر بن‌سلمان سرمایه‌های خارجی را به عربستان‌سعودی سرازیر می‌کند!
کد خبر: 10656

آرمان شهر بن‌سلمان سرمایه‌های خارجی را به عربستان‌سعودی سرازیر می‌کند!

غول لجستیک دانمارکی DSV یک سرمایه گذاری مشترک ۱۰ میلیارد دلاری با NEOM، پروژه شهر آینده نگرانه ۵۰۰ میلیارد دلاری عربستان سعودی راه اندازی کرده است.

مشارکت غول لجستیکی دانمارکی بر ارائه مجموعه کاملی از خدمات لجستیک زمینی، دریایی و هوایی برای NEOM در سال‌های آینده تمرکز خواهد کرد. این شرکت‌ها در بیانیه‌ای مشترک گفتند:«این سرمایه‌گذاری مشترک، مدیریت زنجیره تأمین، توسعه و سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و دارایی‌های لجستیک و زیرساخت‌ها و همچنین حمل و نقل و تحویل کالاها و مواد در داخل NEOM را فراهم می‌کند.»

NEOM، با حمایت صندوق ثروت مستقل پادشاهی، صندوق سرمایه‌گذاری عمومی، انتظار دارد تقاضای گسترده برای لجستیک ساخت و ساز تا ۳۱ دسامبر ۲۰۳۱، با رشد پایدار در لجستیک غیرساختمانی پس از آن، افزایش یابد. علاوه بر تأثیر آن بر چشم انداز لجستیک، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری که DVS در آن ۴۹ درصد سهم را در اختیار دارد، از طریق توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بیش از ۲۰۰۰۰ شغل، اقتصاد عربستان را تقویت کند.

آرمان شهر بن‌سلمان سرمایه‌های خارجی را به عربستان‌سعودی سرازیر می‌کند!

تقاضای پیش‌بینی‌شده در لجستیک ساخت و ساز و غیرساخت و ساز، NEOM را به یکی از بزرگترین مشتریان در جهان تبدیل می‌کند و این مشارکت به NEOM اجازه می‌دهد تا از تقاضای خود ارزش ایجاد کند.

ندمی النصر، مدیر عامل NEOM، گفت:«سرمایه گذاری مشترک با DSV در کنار یکی از شرکت‌های لجستیک پیشرو در جهان، بر اساس تخصص و دانش برای هدایت نوآوری و پایداری در سراسر زنجیره ارزش لجستیک است.»

همچنین ینس بیورن اندرسن، مدیر اجرایی DSV، در مورد این قرارداد، افزود:«NEOM یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه‌ها در جهان است. این یک فرصت منحصر به فرد برای DSV در جهت حمایت از توسعه‌ای است که در خط مقدم نوآوری، فناوری و تحول دیجیتال قرار دارد. DSV در حال حاضر حضور قدرتمندی در عربستان سعودی دارد و این یک فرصت رشد قابل توجه برای آن در منطقه است.»

منبع: splash۲۴۷

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین