فلاحت پیشه: تنش میان ایران و آمریکا در شرایط فعلی کار درستی نیست /تریبون نظام نباید دست جریانات افراطی باشد
کد خبر: 10903

فلاحت پیشه: تنش میان ایران و آمریکا در شرایط فعلی کار درستی نیست /تریبون نظام نباید دست جریانات افراطی باشد

حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در نشست «بررسی تحولات فلسطین» گفت: ایران و آمریکا به رغم اختلافات قابل توجهی که دارند در یک موضوع هم‌سو هستند؛ اینکه مدیریت جریان از دستشان خارج نشوند.

حشمت‌الله فلاحت پیشه روز پنجشنبه ۴ آبان در نشست «بررسی تحولات فلسطین» که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی و به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: سیاست کشور در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه بین‌الملل باید اصلاح شود. افراطی‌های اسرائیل در این مدت ۱۶ کلیسا را آتش زده‌اند. کشورهای غربی به دلیل اقدامات این افراطی‌های اسرائیل دچار چالش شدند.

او افزود: نگاهی‌ به جنگ‌های اعراب و اسرائیل نشان می‌دهد شکست‌های اسرائیل از زمانی آغاز شد که نیروهای مقاومت شکل گرفتند. در زمینه عملیاتی باید سیاست کشور حمایت کامل از مقاومت باشد اما در زمینه تبلیغاتی نباید مصادره گر بود و باید دنیای اسلام یکپارچه پشت ماجرا باشند.

فلاحت پیشه تأکید کرد: ایران و آمریکا به رغم اختلافات قابل توجهی که دارند در یک موضوع هم‌سو هستند؛ اینکه مدیریت جریان از دستشان خارج نشوند. برخی موشک‌هایی شلیک می‌شود در منطقه که کسی مسئولیت آن را بر عهده نمی‌گیرد. ایجاد تنش میان ایران و آمریکا در این شرایط کار درستی نیست.

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید از مسأله فلسطین برای ایجاد وحدت ملی استفاده کنیم. گزینش سیاسی را دست تندروترین افراد داده‌ایم و این موضوع فلسطین مشخص کرد چه کسانی دلسوزترین افراد برای منافع ملی هستند. تریبون نظام نباید دست جریانات افراطی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین