این کشور رسما وارد جنگ با اسرائیل شد
کد خبر: 11009

این کشور رسما وارد جنگ با اسرائیل شد

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت، بنا به درخوست مردم، نیروهای مسلح یمن عملیات گسترده موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی انجام داده است.

بیان فردا | یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت، بنا به درخوست مردم، نیروهای مسلح یمن عملیات گسترده موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی انجام داده است.

 او تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن این آمادگی را دارد که دست به عملیات بیشتری علیه اشغالگران در فلسطین اشغالی بزند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: در واکنش به تجاوزهای بزدلانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه باید با توکل برخدا به وظیفه خود عمل می‌کردیم.

وی گفت که با موشک‌های بالستیک و پهپاد نقاط مختلف دشمن در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادیم.

یحیی سریع خاطرنشان کرد که این سومین عملیات نیروهای مسلح یمن در حمایت از برادران مظلوم فلسطین است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: به حملات موشکی و پهپادی خود ادامه می‌دهیم تا دشمن تجاوزهای خود را متوقف کند.

یحیی سریع عنوان داشت: تجاوز به غزه با حمایت آمریکا و تبانی برخی از نظام‌ها انجام می‌شود. نیروهای ما به وظیفه خود برای یاری رساندن به غزه عمل کرده و موشک‌های بالستیک و بالداری را به مواضع دشمن در اراضی اشغالی شلیک کردند. ما تعداد زیادی پهپاد نیز به مواضع مختلف دشمن شلیک کردیم.

وی تاکید کرد: ما اعلام می‌کنیم که این سومین عملیات برای یاری به برادران مظلومان در فلسطین است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: موضع مردم ما در قبال مسئله فلسطین ثابت و اصولی است و مردم فلسطین کاملاً حق دفاع از خود و رسیدن به حقوقشان را دارند.

نیروهای مسلح یمن تاکید کردند: آنچه که ثبات منطقه را بر هم می‌زند و دامنه درگیری‌ها را بیشتر می‌کند ادامه جنایت‌ها و کشتار توسط دشمن در حق ساکنان نوار غزه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین