پیشنهاد آتش‌بس آمریکا به معنای پیروزی غزه و شکست اسرائیل است
کد خبر: 11378

پیشنهاد آتش‌بس آمریکا به معنای پیروزی غزه و شکست اسرائیل است

روزنامه کیهان نوشت: پیشنهاد آتش‌بس در شرایطی که ارتش رژیم صهیونیستی با ورود زمینی به غزه بنا به اعتراف مقامات سیاسی و نظامی این رژیم با تلفات سنگین روبه‌رو شده، می‌تواند راه فراری برای خارج شدن نتانیاهو از باتلاق غزه باشد.

 

بیان فردا | روزنامه کیهان پیشنهاد آتش بس آمریکا به معنای پیروزی غزه و شکست اسرائیل است.

به گزارش کیهان، پیشنهاد آتش‌بس از سوی آمریکا و عقب‌نشینی بایدن از مواضع قبلی‌اش، از این جهت بسیار مهم و حائز اهمیت است که دولتی با ادعای ابرقدرتی در مقابل هشدار رهبر معظم انقلاب و مقاومت منطقه عقب‌نشینی کرده که خود را یک طرف جنگ اعلام و با هرگونه آتش‌بسی مخالفت کرده بود. پیشنهاد آتش‌بس در شرایطی که ارتش رژیم صهیونیستی با ورود زمینی به غزه بنا به اعتراف مقامات سیاسی و نظامی این رژیم با تلفات سنگین روبه‌رو شده، می‌تواند راه فراری برای خارج شدن نتانیاهو از باتلاق غزه باشد.

این روزنامه افزوده است: رئیس جمهور آمریکا یک روز بعد از هشدار رهبر معظم انقلاب و یک روز قبل از سخنرانی سیدحسن نصرالله با مستاصل شدن در بین این دو روز با تغییر مواضع و عقب‌نشینی از موضع قبلی خود و اذعان به اینکه «زمان کافی برای آزاد کردن اسرای صهیونیست وجود ندارد» ، دست‌ها را بالا برد و خواستار برقراری آتش‌بس در نوار غزه شد. هرچند نسبت به هدف و چگونگی آتش‌بس بایدن باید هوشیار بود، اما این یعنی پیروزی غزه و تسلیم شدن دشمن!

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین