پشت پرده گریه‌های تمام نشدنیِ مجریان «من و تو»
کد خبر: 11999

پشت پرده گریه‌های تمام نشدنیِ مجریان «من و تو»

روز دوشنبه شبکه من و تو در خبری ناگهانی اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی تا ابتدای سال آینده میلادی (دی و بهمن آینده) تعطیل خواهد شد.

بیان فردا | روز دوشنبه شبکه «من و تو» در خبری ناگهانی اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی تا ابتدای سال آینده میلادی (دی و بهمن آینده) تعطیل خواهد شد. شبکه‌ای که از ابتدای تاسیس خود هم، حواشی فراوانی درباره تامین منابع مالی‌اش وجود داشت.

این اقدام به مثابه یک شوک شدید به طیف به اصطلاح براندازانی بود که طرفدار نظام پهلوی بودند. ضربه وارده به این دلیل بود که «من و تو» به سمت پادشاهی گرایش داشت و برخی اقدامات مثبت حکومت پهلوی را به مردم یادآوری کرده و البته از نکات منفی‌اش چشم‌پوشی می‌کرد.

از همان زمان اعلام این خبر، برنامه‌های این شبکه هم تحت تاثیر قرار گرفت و مجریانش در برنامه‌های مختلف ناراحتی خود را ابراز کردند و حتی کار آنها به بغض و گریه هم رسید که ویدیوهای آن در فضای مجازی منتشر شده است.

البته در رابطه با تعطیلی این شبکه، تحلیل‌های مختلفی بیان می‌شود، برخی با تمسخر و کنایه با رفتارهای کارمندان این شبکه برخورد کرده و از تعطیلی‌اش استقبال کردند ولی عده‌ای هم اعتقاد دارند این بغض و گریه‌ها، تلاشی دوباره برای جذب اسپانسر جدید و ادامه حیات «من و تو» است. این ادعا به طور کامل قابل رد نیست چرا که یکی از مجریانش هم اذعان کرده که اطلاعیه «من و تو» درباره تعطیلی به معنای قطعی بودن نیست. 

ویدیویی وایرال شده از واکنش مجریان «من و تو» در این باره را ببینید:

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین