واکنش کیهان به پیشنهاد جو بایدن
کد خبر: 12343

واکنش کیهان به پیشنهاد جو بایدن

روزنامه کیهان در شماره امروز خود به تازه‌ترین پیشنهاد جوبایدن، رئیس جمهوری آمریکا درمورد غزه واکنش نشان داد.

بیان فردا | روزنامه کیهان در شماره امروز خود به پیشنهاد جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا درمورد حکومت تشکیلات خودگردان فلسطین بر غزه، واکنش نشان داد. در ستون گفت و شنود این روزنامه آمده است:

«گفت: تازه چه خبر؟!       

گفتم: جو بایدن، رئیس جمهور گیج و منگ آمریکا با درج مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن‌پست نوشته است «‌پس از جنگ اسرائیل و حماس، باید تشکیلات خودگردان بر غزه حکومت کند‌»!
گفت: پیشنهاد این مردک «‌از چاله به چاه‌» است. اولاً که قرار نیست بعد از جنگ، رژیمی بنام اسرائیل باقی مانده باشد. ثانیاً محمود عباس به فلسطین ربطی ندارد! او بهائی و از نوادگان عباس افندی است و ثالثاً بهائیت یک حزب صهیونیستی است. 
گفتم: اصلاً جو بایدن یک آلزایمری گیج و منگ است که با هوا دست می‌دهد! در جلسه ملاقات‌های رسمی خوابش می‌برد! معاونش را همسر خود تصور می‌کند! دو قدم که راه می‌رود فراموش می‌کند از کجا آمده و قرار است کجا برود! و‌... 
گفت: بایدن یک مترسک است که ادای رئیس‌جمهور را در می‌آورد!
گفتم: دیوانه‌ای در باغ وحش، جلوی قفس میمون‌ها ایستاده بود و ادای میمون‌ها را در می‌آورد. همراهش گفت؛ خجالت بکش! این چه کاری است. یکی از میمون‌ها به همراه او گفت؛ ولش کن، کاری نداشته باش! ازش بپرس چطوری از قفس فرار کرده که ما هم فرار کنیم؟! »
انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین