بایدن: به توافق درباره آزادی گروگان‌ها «بسیار نزدیک» هستیم
کد خبر: 12420

بایدن: به توافق درباره آزادی گروگان‌ها «بسیار نزدیک» هستیم

رئیس جمهور آمریکا در پی اعلام اینکه توافق میان حماس و اسرائیل برای آزادی اسرا ممکن است امروز انجام شود، اعلام کرد: به توافق درباره آزادی گروگان‌ها «بسیار نزدیک» هستیم.

 

بیان فردا | جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی پیش از شروع نشستی در کاخ سفید با اعضای کابینه خود در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره توافق آزادی اسرا گفت: ما به بازگرداندن گروگان ها به خانه بسیار نزدیک هستیم. نمی خواهم وارد جزئیات شوم زیرا تا زمانی که تکمیل نشود، انجام نشده است.

 رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: همانطور که می دانید ما به طور فشرده برای هفته ها روی این مساله کار کرده ایم.

خبرنگاری از بایدن پرسید: آقای رئیس جمهور، آیا می دانید چه تعداد آمریکایی آزاد خواهند شد؟ بایدن پاسخ داد: زمان زیادی برای گفتگو در مورد گروگان ها داریم. اکنون زمان توضیح نیست. به شما نخواهم گفت.

رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی نیز در حاشیه مراسم روز شکرگزاری در کاخ سفید در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به توافق برای آزادی گروگانها نزدیک هستیم؟ گفت: معتقدم به این توافق نزدیک هستیم.

خبرنگاری در حاشیه مراسم روز شکرگزاری در کاخ سفید از جو بایدن که مسن ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا بوده و امروز ۲۰ نوامبر روز تولد اوست و ۸۱ ساله شده است، پرسید: آقای رئیس‌جمهور، آیا به توافق آزادی گروگان‌ها نزدیک هستیم؟

بایدن پاسخ داد: معتقدیم به این توافق نزدیک هستیم اما آمادگی گفتگو با شما را در این زمینه ندارم.خبرنگار دوباره پرسید: چنین اعتقادی دارید؟ بایدن با صدای بلند پاسخ داد: بله.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین