روسیه و چین در آینده بیشتر درگیر صحنه غزه خواهند شد
کد خبر: 12728

روسیه و چین در آینده بیشتر درگیر صحنه غزه خواهند شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما در حوزه منطقه‌ای از اشراف کاملی برخورداریم اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی رخ می‌دهد به ما نسبت می‌دهند برای این است که می‌دانند ما اشراف داریم و این اشراف باعث شده هر اتفاقی در هر کجا رخ می‌دهد به ما نسبت دهند.

 

بیان فردا | امیر محمدرضا آشتیانی درخصوص این‌که پس از پایان تحریم‌های تسلیحاتی، غرب اعلام کرد تحریم‌های دیگری علیه ایران وضع خواهد کرد، گفت: ما در زمینه تسلیحاتی پیشرفت‌های بسیار بزرگی داشتیم و تمام این پیشرفت‌ها هم در دوران تحریم بوده است. در حال حاضر هم که فضای بازتری وجود دارد، قطعاً به این پیشرفت‌ها اضافه خواهد شد. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ما در بخش‌های مختلف، در صادرات، در ارتباط با کشورها و تعاملات با کشورهای دیگر درخصوص مباحث نظامی قطعا توفیقات بیشتری به دست خواهیم آورد و این چیزهایی که آمریکا می‌گوید غالبا شعار و فرافکنی است و هیچ کدام اعتبار ندارد.

وی درباره اشراف منطقه‌ای ایران در حوزه دفاعی عنوان کرد: ما در حوزه منطقه‌ای از اشراف کاملی برخورداریم اینکه آمریکایی‌ها هر اتفاقی رخ می‌دهد به ما نسبت می‌دهند برای این است که می‌دانند ما اشراف داریم و این اشراف باعث شده هر اتفاقی در هر کجا رخ می‌دهد به ما نسبت دهند.

امیرآشتیانی تاکید کرد: این دروغ‌پردازی‌هایی که به ما نسبت می‌دهند اشراف ما را نشان می‌دهد و اینکه توجه همه به ایران است و می‌دانند بالاخره ما هستیم که در سطح منطقه حرف اول را می‌زنیم.

وی درباره سفر وزیر امورخارجه روسیه به برخی کشورها درخصوص حل و فصل بحران غزه اظهار داشت: روسیه و چین در آینده بیشتر درگیر این صحنه می‌شوند و تاثیر بیشتری خواهند داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین