حمله موشکی شدید حماس به یک شهر اسرائیل
کد خبر: 13172

حمله موشکی شدید حماس به یک شهر اسرائیل

در پی حمله راکتی گردان‌های القسام به بئر السبع آژیر خطر در این شهر، النقب و بخش‌های وسیعی از اراضی اشغالی به صدا درآمد.

بیان فردا | همزمان گردان‌های سرایا القدس نیز اعلام کرد نیروهای اشغالگر را در منطقه ابو هولی با گلوله‌های خمپاره ۶۰ کالیبری و پایگاه کیزوویم را هم هدف حمله موشکی قرار داده است.

مقاومت فلسطین بعدازظهر امروز نیز تل‌آویو و شهرک‌های مجاور نوار غزه و همچنین شهر اشغالی عسقلان را هدف حمله راکتی قرار داده بود.

به گزارش ایرنا، با اتمام آتش بس موقت، ارتش رژیم اسرائیل حملاتش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار سنگین‌تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل خواهد خورد.

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شکست اولیه را با برداشتن گام های اشتباه بعدی و سنگین تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختارهای سیاسی- نظامی صهیونیستی یافت نمی شود.

نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می دهد اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال های وی نشان نمی دهد. نخست وزیر صهیونیست ها در باتلاقی فرو رفته که نه می تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین