از شرایط تک به تک پزشکانی که مهاجرت می‌کنند مطلعیم
کد خبر: 13430
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه:

از شرایط تک به تک پزشکانی که مهاجرت می‌کنند مطلعیم

جانشین فرماند کل سپاه گفت: از تک تک نفراتی که به خارج می‌روند چه پزشک و چه پرستار مطلع هستیم حتی می‌دانیم چه بیمارستانی می‌روند و چقدر حقوق می‌گیرند. چون بیشتر از همه مطلع هستیم خیلی بیشتر از همه غصه می‌خوریم.

 

بیان فردا | سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در سخنان خود به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: به صورت مسلم حتی اگر یک پرستار و پزشک برود این زیاد است. حتی یک نفر هم زیاد است چه برسد به تعدادی که بیشتر از اینها از آن یاد می‌شود.

او در جمع دانشجویان افزود: از تک تک نفراتی که به خارج می‌روند چه پزشک و چه پرستار مطلع هستیم حتی می‌دانیم چه بیمارستانی می‌روند و چقدر حقوق می‌گیرند. چون بیشتر از همه مطلع هستیم خیلی بیشتر از همه غصه می‌خوریم.

سردار فدوی: سپاه پاسداران برای اینکه یک نفر نماینده یا رئیس‌جمهور شود به اندازه سر سوزنی خودش را خرج نمی کند /در داخل کشور نفوذی بسیار بسیار زیاد است

فدوی گفت: از آن طرف برنامه ریزی وجود دارد که این طور شود، صرفا بخاطر نیاز افراد نیست. مجموعه‌ای وجود دارد که کار می‌کند پزشک و پرستار و دانشجو مهاجرت کنند و بروند. الان بین حق و باطل دعواست. در هر جنگی هم ستون پنجم وجود دارد و کار می‌کند.

او ادامه داد: رفت و آمدها و مهاجرت همیشه در همه عالم وجود داشته، طبیعی است و بعضی مواقع یک موضوعی بیش از اندازه معمولی می‌شود که به خاطر همان جنگ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین