روزنامه کیهان تحریم شد!
کد خبر: 13656

روزنامه کیهان تحریم شد!

روزنامه کیهان نوشت: جشنواره سینماحقیقت طی دو دوره اخیر، اقدام به تحریم کیهان نموده و از دعوت این رسانه به برنامه‌هایش- از جمله نشست خبری روز گذشته این جشنواره- خودداری کرده است. همچنین بنیاد فارابی نیز امسال اقدام به تحریم کیهان برای حضور در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان نمود.

 

بیان فردا | روزنامه کیهان از تحریم شدن این رسانه توسط برخی مراکز زیرمجموعه سازمان سینمایی خبر داده و از این موضوع گلایه کرده است.

به گزارش کیهان، در حالی که روابط عمومی سازمان سینمایی همواره پیگیر انتشار اخبار این سازمان در رسانه‌های مختلف است و برخوردی عادلانه و یکسان با همه اهالی رسانه از طیف‌ها و جناح‌های مختلف دارد، اما در برخی مراکز زیرمجموعه سازمان سینمایی، این روند معکوس است و نوعی نگاه غیرحرفه‌ای و توأم با قبیله‌گرایی رواج دارد. به طور مثال، جشنواره سینماحقیقت طی دو دوره اخیر، اقدام به تحریم کیهان نموده و از دعوت این رسانه به برنامه‌هایش- از جمله نشست خبری روز گذشته این جشنواره- خودداری کرده است. همچنین بنیاد فارابی نیز امسال اقدام به تحریم کیهان برای حضور در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان نمود. این برای اولین‌بار در تمام ادوار برگزار شده جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بود که از دعوت خبرنگار کیهان برای پوشش رویدادهای این جشنواره خودداری شد!

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین