آقای محصولی! آخر آدم وقتی صداوسیما و خبرگزاری با بودجه‌های کلان در اختیار دارد سایت اختصاصی می‌خواهد چه کار؟!
کد خبر: 13746

آقای محصولی! آخر آدم وقتی صداوسیما و خبرگزاری با بودجه‌های کلان در اختیار دارد سایت اختصاصی می‌خواهد چه کار؟!

چون جبهه پایداری صدا و سیما را دارد. تازه اگر از چند خبرگزاری و همه هم با بودجه‌های غیر خصوصی صرف نظر کنیم!

عصرایران در یادداشتی به ادعای صادق محصولی درباره رسانه نداشتن جبهه پایداری اشاره کرده و نوشته است؛ ندارد، چون جبهه پایداری صدا و سیما را دارد. تازه اگر از چند خبرگزاری و همه هم با بودجه‌های غیر خصوصی صرف نظر کنیم!

جناب صادق محصولی دبیر کل محترم جبهه پایداری در مصاحبه مفصل خود با یک خبرگزاری گفته است:

«بعد از برگزاری باشکوه مجمع اخیر جبهه پایداری، در طول یک هفته بیش از ۴۰ مقاله و مطلب در تخریب جبهه پایداری توسط جریان غربگرا تولید و توسط بیش از بیست روزنامه زنجیره‌ای و ده‌ها سایت و سامانه و وبگاه بازنشر و تکثیر شد؛ و این شکل از پروپاگاندای تبلیغاتی نشان دهنده به درد آمدن جریان غرب‌گرا از حضور در صحنه نیروهای انقلابی است.

اگر این جریان مایل به شفاف سازی هستند اعلام کنند هزینه‌های کلان این روزنامه‌ها و سایت‌ها را از کجا تامین می‌کنند. چرا جبهه پایداری مشابه این جریان ها، این همه روزنامه و هفته نامه و ... که هیچ، حتی یک روزنامه هم ندارد. جواب روشن است. چون در این کثافت کاری بده بستان‌ها و معاملات سیاسی و رانتی وارد نمی‌شود.»

هر چند ایشان خود پرسیده و خود هم جواب داده اما این حقیر برای پرسش ایشان که چرا جبهه پایداری روزنامه و سایت ندارد پاسخ دیگری دارم. ندارد، چون جبهه پایداری صدا و سیما را دارد. تازه اگر از چند خبرگزاری و همه هم با بودجه‌های غیر خصوصی صرف نظر کنیم! شاید هم ندارد چون نویسنده و روزنامه‌نگار حرفه‌ای به تعداد کافی ندارد یا در رسانه‌های در اختیار گرفته شده از ۱۴۰۰ مشغول‌اند یا ترجیح می‌دهند با صدا و سیما همکاری کنند تا هم به جبهه پایداری خدمت کرده باشند و هم به لحاظ مادی موجه‌تر و تامین‌تر باشد.

تکلیف روزنامه ها و نشریات کاغذی روشن است. دکه های مطبوعات در حال فروش تنقلات و مایعات و دخانیات‌اند. آخر آدم وقتی صدا و سیما و خبرگزاری با بودجه‌های کلان در اختیار دارد سایت اختصاصی می‌خواهد چه کار؟!

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین