ردپای احمدی نژاد و محصولی در یک استعفای جنجالی /مشخص است چرا پایداری به حضور لاریجانی و روحانی حساس شده است
کد خبر: 13751

ردپای احمدی نژاد و محصولی در یک استعفای جنجالی /مشخص است چرا پایداری به حضور لاریجانی و روحانی حساس شده است

شهردار اسبق اردبیل می گوید: بعد از انتخاباتی که احمدی‌نژاد رئیس جمهور می‌شود، محصولی شرکت نفت تاسیس می‌کند، سپس به وزارت کشور می‌رود و انتخابات مرحله دوم را برگزار می‌کند.

شهردار اسبق اردبیل می گوید: بعد از انتخاباتی که احمدی‌نژاد رئیس جمهور می‌شود، محصولی شرکت نفت تاسیس می‌کند، سپس به وزارت کشور می‌رود و انتخابات مرحله دوم را برگزار می‌کند. این جریان زمان دولت روحانی ۸ سال کنار بودند و صدای آنها در نمی‌آمد و در سال ۱۴۰۰ مجدداً اوج گرفتند.

اقبال عباسی، شهردار اسبق اردبیل در بخشی از گفتگویی که با خبرآنلاین داشت با اشاره به نقش حلقه ارومیه در استعفای شهید باکری، گفت: زمانی که احمدی‌نژاد در ماکو فرماندار بوده، محصولی فرماندار ارومیه بوده و مشایی هم به عنوان رئیس اداره اطلاعات در آنجا حضور داشته است. این تیم حاکم بر ارومیه به اندازه‌ای در آنجا عوامل انقلابی نظیر شهید باکری را اذیت کرده بودند که شنیدم شهید باکری که آن روزها شهردار ارومیه بوده، یک روز کلید در شهرداری و سوییچ ماشین خود را روی میز امام جمعه وقت که آقای حسنی بوده، می‌گذارد و می‌گوید اینها برای شما، من رفتم، به جبهه می‌رود و به شهادت می‌رسد.

عباسی گفت: بعد از اینکه احمدی‌نژاد استاندار اردبیل می‌شود تیم ارومیه را به اردبیل منتقل می‌کند کما اینکه فردی با نام فتح‌اللهی معاون سیاسی احمدی‌نژاد شد، محصولی هم که از طریق شرکت حمل و نقل وارد اردبیل شد و سوآپ نفت انجام داده است. می‌گویند بعد از اینکه احمدی‌نژاد به شهرداری تهران رفت، بسترلازم برای شرکت در انتخابات را فراهم کرد که می‌گویند محصولی اسپانسر او در انتخابات بوده و حتی ریاست ستادش هم برعهده داشته است.

مشخص است چرا پایداری به حضور لاریجانی و روحانی حساس شده است

وی ادامه داد: بعد از انتخابات که احمدی‌نژاد رئیس جمهور می‌شود، محصولی شرکت نفت تاسیس می‌کند، سپس به وزارت کشور می‌رود و انتخابات مرحله دوم را برگزار می‌کند. در مجموع آنچه گفته شد نشان می‌دهد که این پول چه رانت‌هایی را ایجاد می‌کند و چه افراد و جریان‌هایی را می‌سازد که نام خود را هم پایداری گذاشتند. شما در چه چیزی پایدار هستید؟ در اهداف انقلاب پایدار هستید؟ پس آن خانه‌نشینی برای چه بود؟ اگر در اهداف جمهوری اسلامی پایدار بودید پس چرا ۷ قطعنامه علیه ایران گرفتید، کشور را ذیل فصل ۷ اساسنامه سازمان ملل قرار دادید و اجماع جهانی برای حمله به ایران شکل گرفت؟

شهردار پیشین اردبیل تاکید کرد: حالا مشخص می‌شود که چرا پایداری‌ها به حضور افرادی نظیر لاریجانی و روحانی حساس شدند، چطور در این ۸ سال اخیرنامی از محصولی نبود اما در انتخابات سال ۱۴۰۰ سر و کله آنها پیدا شد، هزینه کرد و دولت تشکیل داد. نکته جالب این است که زمان انتخابات، شعار رئیسی مبارزه با فساد و رانت بود و اینها هم در زمان انتخابات ۱۳۸۴ نام آبادگران و پاکدستان را انتخاب کردند، آیا پاکدستی این بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «منظور شما این است که دولت رئیسی ادامه جریان احمدی‌نژاد است؟»، گفت: در حقیقت جریانی بوده که از ارومیه شروع شده، در اردبیل پا گرفته و تقویت مالی شده، به شهرداری تهران رفته و در آنجا هم تقویت شده، در انتخابات ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ دولت را گرفته، زمان دولت روحانی ۸ سال کنار بودند و صدای آنها در نمی‌آمد و در سال ۱۴۰۰ مجدداً اوج گرفتند که طرفداری یک جریان خاصی را کردند و به نوعی دولت را تشکیل دادند، مجلس را تصرف کردند و حالا هر کسی که می‌خواهد پا به میدان بگذارد را تخریب می‌کنند که خالص خود را نگه دارند، حالا مشخص می‌شود که وقتی لاریجانی فقط یک کلمه می‌گوید خالص‌سازان، اینها چرا تا این اندازه بهم می‌ریزند و بعد از این جمله لاریجانی، سر و کله محصولی پیدا شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین