تمجید رهبر انقلاب از همسر شیخ زکزاکی
کد خبر: 14170

تمجید رهبر انقلاب از همسر شیخ زکزاکی

در دیدار امروز - ششم دی ماه - هزاران نفر از بانوان و دختران کشورمان با رهبر معظم انقلاب متفاوت از سایر دیدارها برگزار شد و یک بانوی خبرنگار اهل غزه با ارسال پیام تصویری صدا و ندای مظلومیت مردم فلسطین را که این روزها زیر باران موشک های رژیم صهیونیستی و آمریکا به شهادت می رسند، را بار دیگر بازگو کرد.

بیان فردا | در دیدار امروز - ششم دی ماه - هزاران نفر از بانوان و دختران کشورمان با رهبر معظم انقلاب متفاوت از سایر دیدارها برگزار شد و یک بانوی خبرنگار اهل غزه با ارسال پیام تصویری صدا و ندای مظلومیت مردم فلسطین را که این روزها زیر باران موشک های رژیم صهیونیستی و آمریکا به شهادت می رسند، را بار دیگر بازگو کرد.

در دیدار امروز همچنین زینا ابراهیم همسر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و مادر شش شهید، مریم شعبانی کارگردان و نویسنده تئاتر، رقیه سادات مؤمن کارشناس مطالعات زنان، فاطمه شریف نوقابی خانم‌گل و مریم سابق تیم ملی فوتسال، مینا مهرنوش کارشناس اقتصاد، شقایق حق‌جو استاد علوم پزشکی و فیزیولوژی کاربردی، فائضه غفارحدادی نویسنده حوزه ادبیات، ریحانه سادات محمودی دانش‌آموز استعدادهای درخشان و زهرا موحدنیا عضو کانون جمیعت و فرزندآوری در سخنانی به طرح دیدگاه ها در مورد مسائل مختلف حوزه زنان پرداختند.

رهبر انقلاب پس از سخنان خانم زینا ابراهیم همسر شیخ زکزاکی اظهار داشتند: این زن مثل کوه صبر کرده است.

آیت الله خامنه ای افزودند: از خانم زکزاکی که اینجا صحبت کردند، تشکر می‌کنم. ایشان مادر شش شهیدند. سه پسرشان در یک حادثه، سه پسرشان در یک حادثه دیگر به شهادت رسیده و این زن مثل کوه صبر کرده و مدت ها زندان و سختی های فراوان را تحمل کرده است.

WYwMmM4Njc5M

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین