پاسخ تند و تیز خاتمی به اظهارات روحانی
کد خبر: 14281

پاسخ تند و تیز خاتمی به اظهارات روحانی

واکنش احمد خاتمی به اظهارات روحانی: برخی می‌گویند رای ندادن خودش به معنی رای است؛ این خواست دشمن است که اگر مردم در انتخابات حضورشان کمرنگ باشد، در حکم انجام رفراندومی با مضمون «نه به نظام اسلامی» است.

بیان فردا | واکنش احمد خاتمی به اظهارات روحانی: برخی می‌گویند رای ندادن خودش به معنی رای است؛ این خواست دشمن است که اگر مردم در انتخابات حضورشان کمرنگ باشد، در حکم انجام رفراندومی با مضمون «نه به نظام اسلامی» است.

احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن درصدد است تا انتخابات پیش‌رو را بی‌ارزش جلوه دهد، گفت: انتخابات امسال از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در حکم میثاق با ولایت و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، امام و شهیدان است.

احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی می‌گویند رای ندادن خودش به معنی رای است، ادامه داد: این خواست دشمن است که اگر مردم در انتخابات حضورشان کمرنگ باشد، در حکم انجام رفراندومی با مضمون «نه به نظام اسلامی» است.

حجت الاسلام سیداحمد خاتمی روز شنبه در آیین سالگرد نهم دی در جمع مردم تربت‌حیدریه افزود: دشمنان نظام اسلامی و در راس آنها رییس‌جمهور آمریکا اعلام کرده‌اند، مردم ایران انتخابات امسال را به رفراندومی علیه نظام تبدیل کنند.

 وی با بیان اینکه برخی می‌گویند رای ندادن خودش به معنی رای است، ادامه داد: این خواست دشمن است که اگر مردم در انتخابات حضورشان کمرنگ باشد، در حکم انجام رفراندمی با مضمون «نه به نظام اسلامی» است.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: حتی برخی در آن سوی مرزها با کمال وقاحت بیانیه منتشر کرده و اختلاف سلیقه برخی مسوولان در ابتدای انقلاب با حضرت امام (ره) را دستمایه قرار می‌دهند تا زمینه حضور کمرنگ مردم در انتخابات را فراهم کنند. وی گفت: اما جریان ضد انقلاب نمی خواهد بپذیرد که در نهایت فکر امام راحل پیروز و تا به امروز هم اگر ولایت فقیه نبود، نظام از بین رفته بود.

خاتمی در ادامه به وقایع نهم دی سال ۸۸ اشاره و اظهار کرد: آن روز به صراحت گفتیم سران فتنه برانداز هستند و شیوه براندازی از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه برای خادمان نظام اسلامی مشکل ساز بوده و هست.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اما آنچه همیشه باعث پیروزی مردم بوده، بصیرت آنها است. گفتنی است که چندی پیش حسن روحانی، رئیس جمهوری پیشین  ایران در در دیدار با جمعی از علما و روحانیون گفت: گاهی مشارکت نکردن و رأی ندادن در انتخابات به معنای نوعی رأی دادن است؛ رأی دادن به همان نامزدی که او را برای کسب آن مسئولیت صالح نمی‌دانیم. چون در انتخابات مشارکت نمی‌کنیم، عملاً شرایط را برای انتخاب غیراصلح مهیا می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین