سطح دغدغه کیهان؛ بررسی انواع آسیب‌‌هایی که جن‌ها به انسان می‌رسانند!
کد خبر: 15559

سطح دغدغه کیهان؛ بررسی انواع آسیب‌‌هایی که جن‌ها به انسان می‌رسانند!

تنها راهی که جن‌های بدسیرت و شیاطین می‌توانند به ما آسیب برسانند، وسوسه‌گری است. به همین خاطر باید از وسوسه‌های خطرناک آنها به خداوند پناه ببریم و تنها از دستورهای رهبران دینی خود پیروی کنیم، تا هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند باشیم.

 

بیان فردا | کیهان نوشت: جنّ‌ها موجوداتی هستند که مانند ما انسان‌ها زن و مرد دارند، عده‌ای از آنها به پیامبران الهی ایمان می‌آورند و عده‌ای انکار می‌کنند و راه کفر در پیش می‌گیرند. همچنین گروه گمراهانشان با انسان‌ها در ارتباطند.اما اینکه آیا جنّ‌ها می‌توانند به ما زیانی برسانند و اگر می‌توانند، چه نوع زیان‌هایی را می‌رسانند؟ جواب مثبت است یعنی می‌توانند به ما زیان برسانند؛ امّا نه زیان‌هایی که ممکن است به ذهنتان برسد مانند اینکه جنّ‌ها ما را بترسانند یا دزدی بکنند و یا ما را گرفتار بیماری نمایند، زیرا خداوند هیچ‌گاه چنین اختیاری را به جنّ‌ها نداده است. چرا که اگر چنین قدرتی را به آنها می‌داد، زندگی برای ما انسان‌ها غیرممکن می‌شد و هیچ‌گونه امنیتی نداشتیم ،چون وسایل مورد نیاز ما را می‌دزدیدند و شب‌ها ما را می‌ترساندند یا با مسموم کردن انسان‌ها آنها را بیمار می‌کردند.

این روزنامه سپس نوشته است: تنها راهی که جنّ‌های بدسیرت و شیاطین می‌توانند به ما آسیب برسانند، وسوسه‌گری است. به همین خاطر باید از وسوسه‌های خطرناک آنها به خداوند پناه ببریم و تنها از دستورهای رهبران دینی خود پیروی کنیم، تا هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین