این روزنامه کشورهای عربی را به بی‌غیرتی متهم کرد
کد خبر: 15594

این روزنامه کشورهای عربی را به بی‌غیرتی متهم کرد

روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل در دیوان لاهه به سران کشورهای عربی و اسلامی متذکر شد که این رای «بی‌غیرتی» آنان را به اثبات رساند.

بیان فردا | روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل در دیوان لاهه به سران کشورهای عربی و اسلامی متذکر شد که این رای «بی‌غیرتی» آنان را به اثبات رساند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:  صدور رای اولیه دیوان عالی دادگستری لاهه درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه که بعد از رسیدگی به شکایت دولت آفریقای جنوبی از این رژیم صورت گرفت، یک نقطه عطف در تاریخ اشغال فلسطین و یک امتیاز مثبت برای عالی‌ترین دادگاه بین‌المللی است.

این روزنامه تاکید کرده است: رای دیوان عالی دادگستری لاهه، مهر تاییدی نیز بر بی‌غیرتی سران کشورهای عربی است که نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را دیدند و هیچ اقدامی برای متوقف ساختن آن نکردند، کمااینکه بی‌همتی سران کشورهای اسلامی نیز به اثبات رسید. آنها حتی به اندازه دولت غیرمسلمان آفریقای جنوبی برای حمایت از مردم مسلمان فلسطین اراده به خرج ندادند. سران کشورهای عربی و اسلامی باید بدانند اگر امروز در برابر رژیم صهیونیستی نایستند، روزی فرا خواهد رسید که صهیونیست‌ها به سراغ آنها نیز خواهند رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین