ظریف: امروز به دنبال برجام می‌دوند اما به آن نمی‌رسند
کد خبر: 16122

ظریف: امروز به دنبال برجام می‌دوند اما به آن نمی‌رسند

جواد ظریف در پاسخ به پرسش یکی از کاربران توئیتر درباره برجام نوشت: همان هایی که آن تهمت ناروا را به ما زدند امروز به دنبال برجام می‌دوند و به آن نمی‌رسند.

بیان فردا | روایت مجازی | محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین کشورمان به ادعای یکی از کاربران فضای مجازی در مورد برجام واکنش نشان داد.

کاربری در فضای شبکه اجتماعی ایکس خطاب به ظریف نوشته بود: « از عدم اعتماد به غرب می‌گویید درحالیکه نخوانده، متن برجام را امضا کردید! همه تعهدات را بدون احساس نیاز به راستی‌آزمایی غربی‌ها انجام دادید، رآکتورهای هسته‌ای را از بتن پر کردید، نان شب مردم را به برجام گره زدید حالا که روباره‌صفتی غرب گریبان خودتون رو گرفته، غیرقابل اعتماد شد»

پیشنهاد بیان فردا:

آیا جواد ظریف با بورسیه شاهنشاهی به آمریکا رفت؟

 

محمد جواد ظریف نیز در پاسخ به این کاربر نوشت: « سلام بر شما شش جلد کتاب مستند در مورد تاریخ مذاکرات برجام را رها کردید، یک جمله دروغ فجازی که بارها بی پایگی آن بیان شده را چسبیده‌اید. یادتان نرود که همان‌هایی که آن تهمت ناروا را به ما زدند امروز به دنبال برجام می‌دوند و به آن نمی‌رسند.»

توئیت ظریف 01

انتهای پیام

 

  • نجف آبادی

    دروغ فجازی یعنی چه؟

  • ناشناس

    از قدیم ضرب المثلی است که جوجه را آخر پائیز می شمارند بنظر می آید هفتم کتاب را جناب ظریف ننوشتند که آخرین جوجه بر جام باشد

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین