بهمن دان در انتخابات مجلس چند رای به دست آورد؟
کد خبر: 16548

بهمن دان در انتخابات مجلس چند رای به دست آورد؟

در انتخابات مجلس دوازدهم، بهمن دان و ایرج ملکی، دو چهره غیرسیاسی نسبتا شناخته شده‌ای بودند صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان برای حضور در رقابت‌ها مورد تایید قرار گرفت.

بیان فردا | علاوه بر ایرج ملکی، کارگردان اثر «چطور به تو گیر ندادن» که بیشتر به سبب سادگی و عدم رعایت کف استانداردهای حرفه‌ای مورد توجه مردم قرار گرفته بود. بهمن دان، بازیگر تلویزیون نیز از دیگر افرادی بود که برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم ثبت نام کرده و صلاحیتش نیز مورد تایید قرار گرفت.

او البته پیشتر نیز به عنوان بازیگر پایش به مجلس  شورای اسلامی باز شده و تصاویری از وی در کنار نوروزی، نماینده تندرو ادوار مجلس نیز منتشر شده است. بهمن دان در سال‌های اخیر به سبب نقش آفرینی در سریال امنیتی و پرحاشیه گاندو مورد توجه یک جناح خاص قرار گرفته بود.  تا جایی که او در اظهار نظری که اخیرا از وی منتشر ش؛ گفته بود: « در جوانی خانواده‌ام مذهبی بودند و نمی‌گذاشتند قبل از انقلاب به سراغ سینما بروم که از این بابت خدا را شکر می‌کنم بعد از انقلاب وارد سینمای حرفه‌ای شدم.»

بهمن دان

این بازیگر 65 ساله که در روز رای گیری نیز وزیر ارشاد را درپای صندوق رای همراهی کرده بود، علاوه برگاندو در آثاری نظیر معماری شاه، کمکم کن، زیرزمین، پول کثیف و ... نیز ایفای نقش کرده است. اما چهره شناخته شده او، چندان کمکی در جلب نظر مردم به او نکرد.

آماری که از سوی وزارت کشور از نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس منتشر شده نشان می‌دهد که این هنرپیشه در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم، تنها 2018 رای کسب کرده و در جایگاه 244 ام قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین