حذف محدودیت فیزیکی از مقابل خانه موسوی و رهنورد و تداوم حصر
کد خبر: 2196
خبرگزاری قوه‌قضاییه ادعا کرد

حذف محدودیت فیزیکی از مقابل خانه موسوی و رهنورد و تداوم حصر

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه از حذف محدودیت فیزیکی در مسیر خانه مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد خبرداد.

بیان فردا | خبرگزاری قوه قضاییه صبح امروز خبر داد که محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در خیابان پاستور، بن‌بست اختر برطرف شده است، اما حصر همچنان پابرجاست.
میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از بیست و پنجم بهمن ماه سال 1389 در حصرند و در سال‌های اخیر گرچه اقداماتی برای کاهش محدودیت‌های آنان انجام شده اما اصل حصر همچنان پابرجاست. در این میان مهدی کروبی نیز گرچه وضعیتی مشابه داشت اما به مرور زمان از محدودیت‌های اعمال شده برای وی کاسته شده و او امکان خروج از منزل و دیدار با افراد مختلف را پیدا کرد.
بیان فردا امکان تایید محتوای منتشر شده در خبرگزاری میزان را نداشته و برخی از ادبیات و واژگان استفاده شده در آن نیز را نیز تایید نمی‌کند. اما نوشته خبرگزاری میزان به این شرح است: « از سال ۸۹ و به دلیل ادامه یافتن اقداماتِ ضد امنیت ملی و برهم زننده آرامش مردم که توسط برخی از سران فتنه ۸۸ و اطرافیان آن‌ها صورت می‌پذیرفت، شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای، برخی محدودیت‌ها در خصوص رفت و آمد دو تن از سران فتنه را اعمال کرد .»
در ادامه خبر میزان آمده است :‌«این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و مشخصا متناسب با رفتارهای آن‌ها در میزان رعایت نظم عمومی و آرامش جامعه، تنظیم می‌شد. در ماه‌های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه‌ این افراد در فتنه‌ ۸۸، محدودیت‌ها به حداقل رسیده بوده است. امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از این افراد در خیابان پاستور تهران، رفع شد تا رفت و آمد برای همسایه‌ او نیز تسهیل شود. اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار است.»
از زمان انتشار این خبر تاکنون هیچ واکنشی از سوی دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به این خبر منتشر نشده است.

محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی برداشته شد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین