اتهام جدید خبرگزاری فارس به معترضان|عامل تداوم تحریم ها هستید
کد خبر: 2726
ادعای عجیب مراحل نهایی توافق در هفته گذشته

اتهام جدید خبرگزاری فارس به معترضان|عامل تداوم تحریم ها هستید

خبرگزاری فارس یک مانع جدید برای برداشته نشدن تحریم ها و عدم توافق پیدا کرده است.

خبرگزاری فارس در تازه ترین اتهامی که به تجمع کنندگان روزهای اخیر وارد کرده است، آنها را متهم نموده است که باعث شدند تحریم های آمریکا علیه ایران تداوم پیدا کند.

به گزارش بیان فردا، این در یادداشتی در بخش «روایت روز» خود به نقل از یک منبع آگاه نوشته است که : یک منبع آگاه به روند مذاکرات به خبرگزاری فارس گفت که مقرر شده بود مذاکرات رفع تحریم‌ها هفته گذشته به توافق نهایی ختم شود امّا شروع اغتشاشات از روز یکشنبه ۲۷ شهریور امضاء توافق را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. 

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: شبکه سعودی اینترنشنال مطلبی به نقل از فردی به نام سجادپور از مؤسسه کارنگی منتشر کرده که می‌گوید «تا وقتی رهبران جمهوری اسلامی بر ایران حکومت می‌کنند واشینگتن نمی‌تواند با تهران به توافق برسد و دولت بایدن به جای واکنش به نشانه‌ها[ی بیماری] به عامل آن واکنش نشان دهد که خود رژیم است.» این مواضع اعلامی یک معنا دارد:   آشوب‌ها جاری، پروژه رژیم‌هایی در منطقه است که تمایلی به رفع تحریم‌های علیه ایران ندارند. مسئولیت ادامه تحریم‌های اقتصادی بر گرده جریان سیاسی/رسانه‌ای است که تهییج‌گر آشوب‌های اخیر بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین