احمدی‌نژاد کجاست؟
کد خبر: 2944
سکوت در برابر اعتراضات

احمدی‌نژاد کجاست؟

احمدی‌نژاد ترجیح داده است در این برهه زمانی نه مواضع ساختارشکنانه گذشته خود را تکرار کند و نه همچون یک چهره سیاسی وفادار، به رخدادهای اخیر واکنش نشان دهد. حتی برخی اخبار حاکی از آن است که دیدار مردمی وی در هفته گذشته نیز به دلایل نامعلوم لغو شده است.

بیان فردا | روزنامه دنیای‌اقتصاد با مروری به مواضع محمود احمدی‌نژاد این سوال را مطرح کرده که او در این روزها کجاست. این روزنامه خبر داده که احمدی‌نژاد جلسات دیدار مردمی خود را هم تعطیل کرده است.

ذهن حوزه عمومی امروز با یک ابهام مواجه شده و آن سکوت احمدی‌نژاد در قبال ناآرامی‌های اخیر است. او ترجیح داده است در این برهه زمانی نه مواضع ساختارشکنانه گذشته خود را تکرار کند و نه همچون یک چهره سیاسی وفادار، به رخدادهای اخیر واکنش نشان دهد. حتی برخی اخبار حاکی از آن است که دیدار مردمی وی در هفته گذشته نیز به دلایل نامعلوم لغو شده است.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسبق کشور که به اظهارات تند و ساختار‌شکنانه معروف است، این روزها سکوت اختیار کرده است. او که پس از هر اعتراضی در کشور در قالب یک اپوزیسیون عمل می‌کرد؛ با وجود ناآرامی‌های پس از فوت مهسا امینی واکنش جدی نداشته و تنها به یک ویدئو کوتاه - آن هم بدون اشاره به اعتراضات -  بسنده کرده است. البته می‌توان گفت احمدی‌نژاد سکوت خود را بعد از ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی آغاز کرده و علت آن هنوز مشخص نیست. او حتی در پشتیبانی از نظام سیاسی نیز در هفته‌های اخیر موضع‌گیری نکرده است.

منبع: دنیای اقتصاد

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین