ایمن‌آبادی، نماینده مجلس دهم: می‌گفتند از برجام دفاع می‌کنید، پس در ترور شهید سلیمانی نقش دارید
کد خبر: 4691

ایمن‌آبادی، نماینده مجلس دهم: می‌گفتند از برجام دفاع می‌کنید، پس در ترور شهید سلیمانی نقش دارید

ایمن آبادی با اشاره به اظهارات ظریف در مورد برجام تصریح کرد: ظریف مطلب بسیار درستی درباره برجام گفت‌ مگر این افراد نمی‌گفتند مرده برجام هم قابل دفن نیست و باید دور انداخته شود؟

بیان فردا | ایمن آبادی با اشاره به اظهارات ظریف در مورد برجام تصریح کرد: ظریف مطلب بسیار درستی درباره برجام گفت‌ مگر این افراد نمی‌گفتند مرده برجام هم قابل دفن نیست و باید دور انداخته شود؟ چرا الان برجام را پاره نمی‌کنند؟ پس چرا دیپلماسی التماسی دارید؟ از طرفی با خبرسازی های دروغین درباره مذاکرات به دنبال کنترل بازار ارز هستید. از آن طرف رویترز و آمریکا مذاکره با ایران را تکذیب می‌کنند.

  • غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مجلس دهم شورای اسلامی ضمن ارزیابی اظهارات اخیر ظریف در فضای مجازی و پاسخ او به منتقدین گفت: گذشت زمان نشان می‌دهد که چه سرمایه‌های بزرگی در این کشور بودند و چه کم لطفی‌هایی نسبت به آنها صورت گرفت. استقبال مردمی از حضور ظریف در کلاب هاوس بسیار پر شور بود به نوعی که همه خبرگزاری ها، خبری در این مورد منتشر کردند.

 

  • او افزود: بنده از بُعد منفی به تندورها حق می‌دهم. در حال حاضر جامعه در مورد همه آن کم لطفی ها، بی‌مهری ها و فحاشی ها نسبت به کسانی که سرباز واقعی این کشور، خادم مردم و به قول روحانی امین مردم بودند قضاوت می‌کند. در شرایطی ظریف بعد از تحویل وزارت امور خارجه در حال شفاف سازی و پاسخگویی است که بسیاری از افراد در این کشور بعد از تحویل پست‌های خود رفتند، پشت‌ سرشان را هم نگاه نکردند و به هیچ سوالی هم پاسخ نمی‌دهند.

 

  • جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اظهارات ظریف در مورد برجام تصریح کرد: ظریف مطلب بسیار درستی درباره برجام گفت‌ مگر این افراد نمی‌گفتند مرده برجام هم قابل دفن نیست و باید دور انداخته شود؟ چرا الان برجام را پاره نمی‌کنند؟ پس چرا دیپلماسی التماسی دارید؟ از طرفی با خبرسازی های دروغین درباره مذاکرات به دنبال کنترل بازار ارز هستید. از آن طرف رویترز و آمریکا مذاکره با ایران را تکذیب می‌کنند.

 

  • عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر دولت برای برجام به تکاپو افتاده در صورتی که وقتی بنده به یکی از نهادهای حکومتی مراجعه کردم بابت دفاع از برجام به بنده انتقاد کردند. در آن زمان دستگاه‌ها به ما می‌گفتند شما در ترور شهید سلیمانی نقش دارید چرا که مدافع برجام هستید. لذا اگر در آن زمان می‌گفتید برجام اَخ و وطن فروشی است چرا آن را دور نمی‌اندازند و برای مذاکرات منت می‌کشند؟

 

  • جعفرزاده ایمن آبادی در مورد فواید برجام اظهار کرد: برجام گره‌گشای کشور است، مذاکرات می‌تواند کشور را سروسامان دهد و در این شرایط نیازی نیست برای هر چه که می‌خواهیم دعوا کنیم. برجام یعنی اینکه نمی‌خواهیم دعوا کنیم غیر از برجام یعنی به دنبال دعوا هستیم.

 

  • او در واکنش به اظهارات اخیر رئیسی در مورد علت ناآرامی‌های سال گذشته خاطرنشان کرد: رئیسی می‌گوید پیشرفت کشور علت ناآرامی‌های سال گذشته بوده است، کدام پیشرفت؟ چرا او و تیمش حرف مردم را نمی‌شنوند؟

 

  • جعفرزاده ایمن آبادی اظهار کرد: در مجموع شهادت می‌دهیم که ظریف سرباز نظام بود و هنوز با همه کم‌ لطفی ها و بی‌مهری‌ها سرمایه بزرگ کشور محسوب می‌شود که خود و آبرویش را وقف نظام کرده است. در حال حاضر در نبود ظریف مشخص می‌شود که ما چقدر در سیاست خارجی ضعیف هستیم برای نمونه زمان افتتاح کنسولگری ایران در عربستان، کسی را با خود نبردند که بتواند انگلیسی صحبت کند.

 

  • او در پایان یادآور شد: در این کشور حق بسیاری از افراد ضایع شده چرا که تغییر بزرگ مدیریت توسط رئیسی در کشور اتفاق افتاده و حدود ۴ هزار نفر از نخبگان مدیریتی کشور برکنار شدند. من باز هم می‌گویم خود وحیدی، وزیر کشور گفت ما در استان‌ها می‌چرخیم و هر چی مدیر از دولت قبل باشد برکنار می‌کنیم. لذا روندی که وحیدی راه انداخت ضربه بزرگی به کشور وارد کرد تا جایی که سرمایه انسانی نابود و کشور دست افراد بی تجربه افتاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین