علیرضابیگی نماینده افشاگر مجلس: هیئت رئیسه ۴۰ روز مانع از انجام وظایف نمایندگی من شد
کد خبر: 5121

علیرضابیگی نماینده افشاگر مجلس: هیئت رئیسه ۴۰ روز مانع از انجام وظایف نمایندگی من شد

علیرضابیگی نماینده مردم تبریز گفت: لازم است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد که چرا به مسئله دریافت خودرو از سوی برخی نمایندگان ورود نکرده است. از سوی دیگر هیئت رئیسه بر اساس یک نامه فاقد وجاهت قانونی به مدت ۴۰ روز مانع از انجام وظایف نمایندگی اینجانب شد و به این مسأله باید شفاف رسیدگی شود.

 

بیان فردا | احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جریان نطق میان دستور خود طی سخنانی با اشاره به برخی بند‌های نامه حضرت امیر علیه السلام به مالک اشتر گفت: لازم می‌دانم به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مبارزه با اژد‌های هفت سر فساد و تاکید بر اینکه اگر کسی در مبارزه با فساد ثابت قدم باشد باید مورد حمایت باشد اشاره و از و آن قدردانی کنم.

وی ادامه داد: مردم ایران شرایط سختی را سپری می‌کنند، بیان آلام مردم ایران و سختی‌ها و مشکلات مردم مثنوی هفتاد من می‌شود.

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: ویژه‌خواری از سوی برخی و اهمیت برخورد با آن امر مهمی است که فقدان آن احساس می‌شود و مقابله با آن باید در سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.

علیرضابیگی با اشاره رفتار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نسبت به خود عنوان کرد: لازم است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد که چرا به مسئله دریافت خودرو از سوی برخی نمایندگان ورود نکرده و به عنوان سوءاستفاده از اختیارات و جایگاه نمایندگی که در این زمینه قانون مشخص وجود دارد این مساله را مورد رسیدگی قرار نداده است.

وی ادامه داد: در صورت وقوع تخلف محرز اقتصادی از سوی نمایندگان، اسناد آن می‌تواند به قوه قضاییه ارسال شود، اما در خصوص برخی تخلفات این هیات براساس قانون باید بررسی لازم را انجام دهد.

نماینده مردم تبریز همچنین گفت: از سوی دیگر هیئت رئیسه بر اساس یک نامه فاقد وجاهت قانونی به مدت ۴۰ روز مانع از انجام وظایف نمایندگی اینجانب شد و به این مسأله باید شفاف رسیدگی شود.

وی افزود: همچین لازم می‌دانم از اظهارنظر ریاست محترم قوه قضائیه در پاسخ به مستنداتی که خدمت ایشان تقدیم کردم، سپاسگزاری نمایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین