واکنش کیهان به حمایت روسیه از نقض حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه
کد خبر: 6118

واکنش کیهان به حمایت روسیه از نقض حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه

روزنامه کیهان در شماره امروز خود به حمایت روسیه از نقض حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه کشورمان در بیانه شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.

بیان فردا | روزنامه کیهان به مدیرمسئولی حسین شریعتمداری در ستون گفت‌وشنود شماره این روزنامه به حمایت روسیه از نقض حاکمیت کشورمان بر جزایر سه‌گانه واکنش نشان داد و در عین حال واکنش دولت به این موضوع را مقتدرانه توصیف کرد.
این روزنامه به رویه همیشگی خود، گریزی نیز به دوره ریاست جمهوری حسن روحانی زده و با نسبت دادن آن به مدیریت اصلاح‌طلبان، کنایه‌ای را نیز نثار آنان کرده است.
در ستون گفت و شنود شماره امروز روزنامه کیهان آمده است: « گفت: با وجود روابط خوب ایران و روسیه، وقتی روسیه با کشورهای عرب شورای همکاری خلیج‌فارس بیانیه‌ای را امضا کرد که در آن حقوق ایران نادیده گرفته شده بود، ایران بلافاصله به روسیه اعتراض کرد و سفیر این کشور را به وزارت خارجه فراخواند و وزیر خارجه صریحاً اعلام کرد که درباره منافع کشورمان با هیچ‌کس تعارف نداریم.
گفتم: خُب، این نشانه دیپلماسی مقتدرانه است و باید هم به سختی اعتراض می‌کرد.
گفت: حالا یادته در دولت قبل، وقتی از پایگاه زیرزمینی موشک‌های ایران رونمایی شد، مدعیان اصلاحات جیغ و دادشان به هوا رفت که چرا روی موشک‌ها نوشته‌اید مرگ بر اسرائیل؟! و می‌گفتند این حرکت به مذاکرات هسته‌ای با غرب آسیب می‌رساند!
گفتم:‌ خُب، از دیپلماسی التماسی دولت قبل و مدعیان اصلاحات غیر از این هم انتظاری نبوده و نیست! 
گفت: ایول! تفاوت را ببین! این دو رخداد نشان داد که برای نیروهای انقلاب منافع ملی اولویت دارد و برایشان شرق و غرب فرق نمی‌کند ولی از نظر برخی مدعیان اصلاحات رضایت آمریکا در اولویت است!
گفتم: آموزگار از دانش‌آموزی پرسید؛ آمریکا چند حرفه؟ گفت؛ آقا اجازه؟ بابام میگه آمریکا حرف نداره!»
انتهای پیام
 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین