واکنش وزیر ارتباطات به استخدام یک آقازاده
کد خبر: 6978

واکنش وزیر ارتباطات به استخدام یک آقازاده

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه زیرساخت استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است.

بیان فردا | به گفته رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه زیرساخت استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است.

محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است.  

صبح امروز انتشار سندی درباره استخدام شرکتی یک آقازاده در یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ارتباطات زیر ساخت خبرساز شد. پدر این فرد یکی از مدیران کل سابق استان ایلام بوده است و با دستور یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت با مدرک مهندسی صنایع برای سمت کارشناس تخصصی سوئیچ و دیتا به شرکت ارتباطات همراهان فجر ایلام معرفی شده است.

وزارت ارتباطات  اعلام کرد روند جذب این آقازاده در بخش خصوصی پیمانکار شرکت ارتباطات زیرساخت به علت عدم تطبیق مدرک تحصیلی فرد یاد شده کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی با نیاز بخش پیمانکاری مربوطه کان لم یکن شد. در این جوابیه تاکید شده با مدیر متخلفی که دستور این جذب را صادر کرده، برخورد شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین