ایران شرط بازگشت به برجام را اعلام کرد
کد خبر: 7179

ایران شرط بازگشت به برجام را اعلام کرد

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: گفت‌وگوها و مذاکراتی که با تلاش و میانجیگری اتحادیه اروپا و آقای بورل انجام شد ناظر بر بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات کامل در برجام است.

بیان فردا | وزیر خارجه ایران دوشنبه در کنفرانسی خبری در ژاپن درباره گفت‌وگوهای غیرمستقیم با آمریکا گفت: البته تبادل زندانیان یک موضوع انسانی است که ما در این خصوص گفت‌وگوهای غیرمستقیمی را از سال گذشته با طرف آمریکایی داشتیم.

امیرعبداللهیان در مورد سفر به توکیو و روابط دو کشور ایران و ژاپن نیز اظهار کرد: در استراتژی دکتر رئیسی نگاه به آسیا از اولویت‌های اصلی سیاست خارجی کشور محسوب می‌شود. در این چارچوب، توسعه مناسبات با کشور دوست، ژاپن مورد توجه جدی ماست.

وی افزود: سرمایه بزرگی در اختیار ماست؛ شامل بیش از یک هزار سال مناسبات مردمی و فرهنگی و بیش از ۹ دهه مناسبات رسمی دیپلماتیک. ما این مناسبات تاریخی را یک پشتوانه قوی برای مناسبات و همکاری‌های دو کشور می‌دانیم.

وزیر خارجه ایران گفت: اعزام آقای دکتر سعادت سفر جدید کشورمان به توکیو به عنوان یکی از دیپلمات‌ها و مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران در چارچوب این مناسبات نیرومند بین دو کشور شکل گرفته است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: گفت‌وگوها و مذاکراتی که با تلاش و میانجیگری اتحادیه اروپا و جوزپ بورل انجام شد، ناظر بر بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات کامل در برجام است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین