ماجرای قهر سوده نجفی چه بود؟
کد خبر: 7253
متن و حاشیه انتخابات هیأت رئیس شورای شهر تهران

ماجرای قهر سوده نجفی چه بود؟

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران امروز برگزار شد، در این انتخابات، چمران، سروری، شربیانی، نادعلی و نرجس سلیمانی به عنوان اعضای هیات رئیسه از سوی اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند، اما انتخابات هیات رئیسه با حاشیه هایی هم همراه بود که در این گزارش به آن می پردازیم

بیان فردا | انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران امروز برگزار شد، در این انتخابات، چمران، سروری، شربیانی، نادعلی و نرجس سلیمانی به عنوان اعضای هیات رئیسه از سوی اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند در ادامه اما با انصراف نرجس سلیمانی در پی قهر  سوده نجفی (یکی از کاندیداهای عضویت در هیات رئیسه) با لابی برخی اعضا نرجس سلیمانی  از عضویت در هیات رئیسه انصراف داده و سوده نجفی دوباره به جایگاه خود در هیات رئیسه رسید، نکته جالب توجه اینجاست که خبرنگاران شورا ماجرای قهر سیاسی سوده نجفی و بحث وی با برخی از اعضای شورا را منتشر نکردند.

مهدی چمران رئیس فعلی شورای شهر تهران، باز هم با رأی اعضا به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد و برای یک سال دیگر رئیس ماند.

از مجموع ۲۱ رأی اخذشده، مهدی چمران توانست تمام آرا را کسب کند و برای سومین سال پیاپی در ششمین دوره شورای شهر تهران به عنوان رئیس شورا باقی ماند.

در ادامه جلسه پرویز سروری به عنوان تنها کاندیدای نایب رئیسی شورای شهر تهران معرفی شد و در نهایت ۲۱ رأی از ۲۱ رأی مأخوذه را کسب کرد.

برای انتخاب دو منشی هیأت رئیسه شورای شهر تهران نیز نرجس سلیمانی، سوده نجفی و جعفر شربیانی کاندیدا شدند که شربیانی ۱۵ و سوده نجفی و نرجس سلیمانی هرکدام ۱۲ رای کسب کردند.

بدین ترتیب شربیانی به عنوان یکی از منشی‌ها انتخاب شد و برای انتخاب دومین منشی بین سوده نجفی و نرجس سلیمانی دوباره رأی‌گیری شد و در نهایت نرجس سلیمانی آراء بیشتری کسب کرد، اما بعد از انتخاب، انصراف داد.

منبع: سایت دیده بان ایران

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین