اطلاعیه انتخاباتی دفتر محمود احمدی‌نژاد
کد خبر: 8404

اطلاعیه انتخاباتی دفتر محمود احمدی‌نژاد

کانال تلگرامی دولت بهار، رسانه نزدیک به محمود احمدی نژاد، در واکنش به برخی خبرها درباره فعالیت انتخاباتی این چهره اصولگرا، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیان فردا | برابر آنچه که کانال تلگرامی نزدیک به محمود احمدی نژاد به نقل از دفتر وی منتشر کرده، آمده است: «طی هفته‌های اخیر، برخی جریانات ورشکسته سیاسی و عناصر مغرض معلوم‌الحال با انتشار شایعات بی‌اساس و جعل اخبار کاملاً کذب و بی‌اعتبار نظیر ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد برای انتخابات، رایزنی با گروه‌ها و عناصر سیاسی و ائتلاف پنهان و آشکار با آنان، دادن فهرست مستقل و یا مشترک انتخاباتی و یا حمایت از افراد خاص، کوشیده‌اند تا از موقعیت سیاسی، محبوبیت اجتماعی و جایگاه ممتاز ایشان در قلوب شریف ملت بزرگ ایران سوءاستفاده نموده و از این طریق وضعیت به‌شدت نابسامان خود را ترمیم کنند.

اینک و در پی پرسش‌های مکرر اقشار مختلف از هموطنان عزیز ضمن تکذیب همه خبرهای جعلی مورد اشاره و شایعات بی‌اساس مذکور، مؤکداً تصریح می‌نماید که جناب آقای احمدی‌نژاد هیچ برنامه و فعالیت انتخاباتی نداشته و نخواهند داشت. بدیهی است که هرگونه خبرسازی و سوءاستفاده از نام و جایگاه ایشان اقدامی ضداخلاقی، مذموم و محکوم است.»

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین