آقای لاریجانی بگویید جنایت نه خالص‌سازی
کد خبر: 8580

آقای لاریجانی بگویید جنایت نه خالص‌سازی

حجت السلام رسول منتجب نیا گفت: این جاهلان از ابتدا با امام و انقلاب مخالف بودند و بهتر است چهره خودشان را آشکار کنند و صراحتا بگویند که مخالف علم و جمهوریت هستند و به مردم بگویند که حکومت غیر جمهوری می‌خواهیم. نه اینکه در خفا در این راستا برای مردم قانون تصویب کنند. این جنایت تاریخی است، اقای لاریحانی بگویید جنایت، نه خالص سازی !

 

بیان فردا | حجت السلام رسول منتجب نیا در واکنش به روند حذف افراد در سایر نهادها و دستگاه ها می‌گوید: موضوعی که این روزها مطرح است ، این است که عده‌ای درصدد تصفیه کردن و به تعبیری خالص سازی نظام هستند. به این معنا که می‌خواهند یک مجموعه ای در نظام حضور داشته باشند که اکنون هم هستند، به دلیل اینکه دیگران با خودشان هماهنگ نیستند، را از قطار نظام پیاده کنند و افراد هماهنگ باخودشان که هیچگونه نقد  و انتقاد و تفاوت فکری ندارند را بر سرکار بگذارند. آنها می‌خواهند مداحان و چاپلوسان را به جای اساتید نخبه در دانشگاه‌ها بگذارند. 

امام گفته بودند نگذارید خود فروختگان و از راه رسیده ها بر کشور مسلط شوند که دستاوردهای مردم را برباد می‌دهند. اکنون همین از راه رسیده ها مسلط شده اند و دلسوزان نظام را بیگانه قلمداد می‌کنند و می‌خواهند به جای آنها افرادی را بیاورند که شبانه روز کارشان دروغ گفتن چاپلوسی است، این اتفاق بدتر از کودتای نظامی است. 

وی ادامه داد: از این آقایان می‌پرسم هدف و مقصود شما از این خالص سازی کردن چیست، اگر هدفتان مبارزه با فساد و اختلاس است، خب کسانی که مرتکب فساد شدند را از قطار پیاده کنید.اگر هم مقصودشان از خالص سازی این است که  افراد ناخالص را کنار بگذارند، باز هم به سراغ افراد بروند. 44 سال از انقلاب می‌گذرد و افرادی که ناخالصی داشتند، پرونده شان مشخص است. باید به سراغ افرادی که در معرض اتهام قرار گرفته اند بروند و به صورت علنی و رسمی جزئیات را برای مردم تببین کنند. 

منتجب نیا می‌گوید: اما اگر مقصودشان بحث فساد نیست و می‌خواهند افراد مستقل و صاحب فکر و اندیشه و افرادی که منتقد و معترض هستند و مسائل را خوب می‌فهمند را کنار بزنند و بله قربان‌گوها و پخمگان را جایگزین کنند که خب این خالص سازی نیست. به عنوان یک طلبه ای که همواره صریح صحبت کردم، به عنوان فردی که از سال 41 یعنی 61 سال در انقلاب بودم و سابقه انقلاب و مبارزه دارم و پرونده من هم نشان داده که همواره دلسوز مردم و نظام بودم و هیچ نکته سیاهی در پرونده من نیست، به صراحت به آقایان می‌گویم اگر درصدد تسویه حساب هستید و می‌خواهید مرزبندی‌های ظالمانه را گسترش دهید و و و دلسوزان نظام را از قطار پیاده کنید، کشور را با خطر جدی روبه رو می‌کنید.

مقصود شما از این خالص سازی کردن چیست، اگر هدفتان مبارزه با فساد و اختلاس است، خب کسانی که مرتکب فساد شدند را از قطار پیاده کنید.می‌خواهند افراد مستقل و صاحب فکر و اندیشه و افرادی که منتقد و معترض هستند و مسائل را خوب می‌فهمند را کنار بزنند و بله قربان‌گوها و پخمگان را جایگزین کنند.

این فعال سیاسی با بیان این موضوع که عده ای قلیل تلاش می‌کنند تا چاپلوسان را جایگزین دلسوزان کنند، گفت: اینها می‌خواهند افراد کم سواد و چاپلوس را وارد دانشگاه کنند و مسئولیت های اجرایی را به آنها دهند و افراد مستقل و با شخصیت را کنار بگذارند، که قطعا این موضوع هدف یک عده قلیل است نه همه حاکمیت. متاسفانه این اقلیت منفور مانند موریانه به جان نظام افتاده‌اند. شخصا این حرکت را به معنای براندازی نظام می‌دانم نه خالص سازی. این حرکت یک کودتای خزنده و سراسری توسط یک اقلیت بر اکثریت است. اگر این ها موفق شوند همان خطری در کشور ایجاد می‌شود که امام خمینی نیز گفته بود.  

وی ادامه داد: امام گفته بودند نگذارید خود فروختگان و از راه رسیده ها بر کشور مسلط شوند که دستاوردهای مردم را برباد می‌دهند. اکنون همین از راه رسیده ها مسلط شده اند و دلسوزان نظام را بیگانه قلمداد می‌کنند و می‌خواهند به جای آنها افرادی را بیاورند که شبانه روز کارشان دروغ گفتن چاپلوسی است، این اتفاق بدتر از کودتای نظامی است. 

منتجب نیا با اشاره به این که هدف اولیه خالص سازان حذف جمهوریت است، گفت: تمام شواهد نشان می‌دهد که می‌خواهند جمهوریت را از بین ببرند و یک کشور ملوک الطوایفی ایجاد کنند، عده  قلیلی را مسلط بر اوضاع کنند و کشورهای مانند روسیه و چین را برکشو حاکم کنند. خدا نکند که اینها استبداد شرق را به کشور مسلط کنند؛ اینها نمی‌خواهند خالص سازی کنند، بلکه خالص ها را کنار بگذارند. 

وی در ادامه با ذکر آیه ای از قران کریم، گفت: در داستان حضرت لوط، قران کریم می‌گوید مخالفان لوط گفتند «خاندانِ لوط را از شهر خود بیرون کنید؛ زیرا آنها مردمى هستند که پاکى مى‌ورزند». اینها با پاکی و صداقت مخالفند،  طرفدار ناپاکی و چاپلوسی هستند. گناه افرادی که کنار گذاشته می‌شوند پاکی و وخالصی است. اگر این رویه زندان کردن و اخراج کردن ادامه پیدا کند، بزرگترین جنایت در تاریخ اسلام و ایران است که به نام حکومت دینی ، عقلا و مومنان صاحب رای را متهم به ناخالصی کرده و آنها را از میدان خارج کردند. این اقلیت اگر بر همه امور مسلط شوند هیچ جایگاهی برای مردم قائل نخواهند بود. 

منتجب نیا در ادامه یادآور شد: این جاهلان از ابتدا با امام و انقلاب مخالف بودند و بهتر است چهره خودشان را آشکار کنند و صراحتا بگویند که مخالف علم و جمهوریت هستند و به مردم بگویند که حکومت غیر جمهوری می‌خواهیم. نه اینکه در خفا در این راستا برای مردم قانون تصویب کنند. این جنایت تاریخی است، اقای لاریحانی بگویید جنایت، نه خالص سازی !  

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین