ادبیات تند کیهان در ماجرای «بهنود» و رضا پهلوی
کد خبر: 8847

ادبیات تند کیهان در ماجرای «بهنود» و رضا پهلوی

روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» شماره امروز خود با عنوان «از کِی تا به حال؟!» به ماجرای اظهارنظر جنجالی مسعود بهنود، روزنامه‌نگار درباره رضا پهلوی واکنش تند و نامتعارفی نشان داده است.

بیان فردا | روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» شماره امروز خود با عنوان «از کِی تا به حال؟!» به ماجرای اظهارنظر جنجالی مسعود بهنود، روزنامه‌نگار درباره رضا پهلوی واکنش تند و نامتعارفی نشان داده است.

این روزنامه در ادامه با ادبیات به دور از اخلاق نوشت:

* گفت: حیوونکی‌ها!

* گفتم: کدام حیوونکی‌ها؟!

* گفت: گروه‌های اپوزیسیون که برای اغتشاش اجاره شده بودند را می‌گویم!! بدجوری سنگ روی یخ شده‌اند! پادوهای داخلی را که مثل آشغال جمع کرده‌اند و تعدادی از لیدرهای مقیم خارج را هم که توی کیسه کرده و برای مجازات به داخل کشور منتقل کرده‌اند و چندتایی که در خارج کشور باقی مانده‌اند نیز از ترس، فیوز سوزانده و آب و روغن قاطی کرده‌اند!

* گفتم: پس بگو چرا این‌همه به یکدیگر حمله می‌کنند و یقه چاک می‌دهند و هرکدامشان دیگری را مقصر دانسته و به جاسوسی متهم می‌کنند؟!

* گفت: پس بگو چرا مسعود بهنود گروه‌های اپوزیسیون را بی‌عرضه نامیده و درباره ربع پهلوی گفته است درک و شعور او از گاو هم کمتر است.

* گفتم: به گاو اهانت کرده! باید می‌گفت بلانسبت همه حیوانات و دور از جون تمام گله‌های گاو!

* گفت: یعنی ربع پهلوی و بقیه سرکرده‌های اپوزیسیون هنوز نفهمیده‌اند که دور از جون گاو، خیلی گاو تشریف دارند؟!

* گفتم: یارو به دکتر مراجعه کرد و گفت آقای دکتر! مردم در کوچه و بازار به من می‌گویند گاو. دکتر پرسید؛ از کی تا به حال؟ یارو گفت؛ از همان موقع که گوساله بودم!

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین