ایلان ماسک: درباره اینترنت استارلینک نامه‌ محترمانه‌ای از مقامات ایرانی دریافت کرده‌ام
کد خبر: 9043

ایلان ماسک: درباره اینترنت استارلینک نامه‌ محترمانه‌ای از مقامات ایرانی دریافت کرده‌ام

ایلان ماسک اعلام کرد که درباره ارائه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ایران نامه‌ محترمانه‌ای از سوی مقامات ایرانی دریافت کرده است.

بیان فردا | ایلان ماسک اعلام کرد که درباره ارائه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در ایران نامه‌ محترمانه‌ای از سوی مقامات ایرانی دریافت کرده است.

ایلان ماسک در اولین اظهارنظر خود در خصوص واکنش مقامات ایرانی به فعال‌سازی اینترنت ماهواره‌ای در ایران، گفت: نامه بسیار مودبانه‌ای از مقامات ایرانی دریافت کردم.

ماسک این سخنان را در کالیفرنیا و در دیداری که با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داشت، بیان کرد. به گفته تایمز اسرائیل، در این دیدار که گفتگوها پیرامون موضوعات مختلف در زمینه های فناوری و به خصوص پلتفرم ایکس بود، نتانیاهو با بردن بحث به سمت ایران، گفته بود: ایران یک‌بازیگر بد است که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌دهد و نمی‌خواهید آن‌ها این‌توانایی را داشته باشند که به دالاس و فرمونت (شهری در میشیگان) برسند.

این جملات نتانیاهو با واکنش ایلان ماسک و اشاره او به برخورد منطقی مقامات ایران در قبال فعال‌سازی استارلینک مواجه شد. او با یادآوری نامه بسیار مودبانه‌ای که از مقامات ایرانی دریافت کرده بود، به شوخی گفت تعجب کردم روی آن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نوشته نشده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین