فرمان مهم رهبر انقلاب به نیروی دریایی سپاه پاسداران
کد خبر: 9089

فرمان مهم رهبر انقلاب به نیروی دریایی سپاه پاسداران

فرمانده نیروی دریایی سپاه از ساخت زیردریایی هوشمند با برد بسیار بالا خبرداد و گفت: در شناورهای که راکت انداز بودند با به روز کردن تجهیزات الان قادر به حمل و پرتاب موشک شده‌اند که به نمایش هم درآمد

 

بیان فردا | سردار علیرضا تنگسیری با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای تجلیل از حماسه هزاران شهید این دوران است، اظهار داشت: در شروع این هفته مهم، امروز رژه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا و بسیج قهرمان شروع شد، در این هفته از افرادی که برای این مملکت و مردم جان خود را فدا کردند و مردانه در برابر شرق و غرب و استکبار جهانی ایستادند باید تجلیل شود.

وی با تاکید بر اینکه به لطف خدا ما در جنگ ایستادیم و پیروز شدیم افزود: امروز خوشبختانه انواع سلاح، مهمات و تجهیزات اعم از موشک، شناور، پهپاد، زیرسطحی هوشمند و بسیاری تجهیزات دیگر به دست توانمند نیروهای جوان ایرانی ساخته می‌شود و سال به سال و روز به روز ما پیشرفت‌های چشمگیری داریم که نتیجه خون شهدا است.

روایت سرلشکر باقری از تجهیزات «محرمانه» نظامی ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این مسیر به عنوان خادم ملت، قطعا از یک وجب خاک و یک قطره آب ایران اسلامی نخواهیم گذشت و از منافع ایران در خلیج فارس و سایر مناطقی که نیروهای مسلح حضور دارند قاطعانه دفاع خواهیم کرد و به عنوان نماینده مردم قهرمانانمان در برابر دشمنان خواهیم ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفته‌تر شدن تجهیزات نظامی نیروهای مسلح به ویژه در حوزه دریایی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص سرعت شناورها امر فرموند و سرعت ما از ۳۵ نات دریایی به ۵۵ نات سپس ۷۵ نات و ۹۰ نات رسید و این روند افزایش سرعت تداوم خواهد داشت و این مسئله در دنیا بی سابقه است.

تنگسیری گفت: در شناورهای که راکت انداز بودند با به روز کردن تجهیزات الان قادر به حمل و پرتاب موشک شده‌اند که به نمایش هم درآمد، در شرایط تحریم، زیردریایی هوشمند را با بردهای بسیار زیاد ساخته‌ایم که آزمایش و تست شده که نشان دهنده شعار همیشگی ما می‌توانیم است.

وی ادامه داد: در حوزه پهپاد نیز کارهای بزرگی به ویژه با قابلیت‌های متناسب با دریا صورت گرفته که در آینده از آنها رونمایی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین