اظهارات محسن رضایی درباره «مسئله مطبوعات»
کد خبر: 9099

اظهارات محسن رضایی درباره «مسئله مطبوعات»

مرحوم هاشمی‌رفسنجانی روز سی و یکم شهریور ۱۳۷۷ در مورد نگرانی علی شمخانی از سپاه و ارتش نوشت.

بیان فردا | پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی در سی و یکم شهریور ماه سال ۱۳۷۷ را بازخوانی کرده است.

...آقای علی شمخانی وزیر دفاع آمد گزارش موشک شهاب سه را داد و خبر آماده شدن برای تولید چهار فروند در سه ماه آینده را داد.

از کمبود اعتبارات نیروهای مسلح و از مشکلات دولت در تامین کسری بودجه گفت از اینکه رهبری بنا دارند در ارتش هم مثل سپاه منصب فرماندهی کل تأسیس کنند اظهار نگرانی کرد و گفت این کار باعث تضعیف سپاه و نارضایتی سپاهی ها می شود. از من خواست کمک کنم که نشود، گفت رهبری تاکنون از فضای مقدسی که امام بوجود آورده بودند و از کاردانی و مشورت با من بهره گرفته اند و اکنون به نظر از هر دو محرومند و به همین دلیل رهبری تضعیف شده و خواست که من برای رفع مشکلات کمک کنم.

هاشمی رفسنجانی نوشت: عصر آقای علی محمد بشارتی وزیر سابق کشور آمد شرحی از مشکلات مردم و گرانی ها و بیکاری ها و ضعف دولت در اداره امور اقتصادی داد و به فکر چاره جویی به کمک من بود.

آقای محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمد او هم از مشکلات اقتصادی کشور و نیز معضلات سیاسی صحبت کرد معتقد است بهتر بود رهبری به طور مستقیم وارد مساله مطبوعات نمی شدند و بستن روزنامه توس منتسب به رهبری نمی شد من هم تایید کردم درخواست کمک برای تأمین نیاز تعاونی مسکن برای پرسنل مجمع شد.


 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین