واکنش نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس به شنیده شدن صدای انفجار دیشب: چیز خاصی نبود
کد خبر: 9336

واکنش نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس به شنیده شدن صدای انفجار دیشب: چیز خاصی نبود

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس درباره شنیده شدن صدای انفجار در خرم‌آباد به دیده‌بان ایران گفت: چیز خاصی نبوده است. مردم صدایی شنیده‌اند ولی هنوز چیز خاصی که قابل توجه باشد پیدا نشده است.

بیان فردا | ساعت ۲۲ دوشنبه (سوم مهر ماه) صدای مهیبی در بخش‌هایی از شهر خرم‌آباد مرکز استان لرستان شنیده شد و لرزش زمین نیز احساس شد، به‌طوری که لحظات اولیه وقوع این رخداد، گفته شد که در خرم‌آباد زلزله روی داده است، اما ساعتی بعد پازوکی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اعلام کرد: وقوع زلزله در خرم‌آباد صحت ندارد، ولی تاکنون منشأ صدای مهیب نیز پیدا نشده، ضمن آنکه هیچ انفجار و خسارتی نیز تاکنون گزارش نشده است. این درحالی است که رئیس پایگاه اطلاعاتی مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در گفت و گو با ایسنا دلیل زلزله شب گذشته خرم‌آباد را زلزله با بزرگای ۲ دانست.

 مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس درباره شنیده شدن صدای انفجار در خرم‌آباد گفت: «چیز خاصی نبوده است. مردم صدایی شنیده‌اند ولی هنوز چیز خاصی که قابل توجه باشد پیدا نشده است.مسئولین استان هم به مردم اطمینان داده‌اند که نگران نباشند.»

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه منشا صدا از کجاست، بیان کرد: «ما از منشا آن بی‌اطلاع هستیم»

بنابر این گزارش  دلایل اظهارات ضدو نقیض مسئولان درباره زمین لرزه دیشب در خرم آباد در حالی مطرح می شود که با نگاهی به آرشیو موسسه ژئوفیزیک متوجه می شویم که زلزله های با بزرگی 2.5 هم در آرشیو این موسسه ثبت شده است

دیده+بان+ایران

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین