در اولین سالگرد جان‌باختگان زاهدان چه گذشت؟
کد خبر: 9432

در اولین سالگرد جان‌باختگان زاهدان چه گذشت؟

روز گذشته اخبار و تصاویری در فضای مجازی دست به دست می‌شد که از بروز درگیری میان شهروندان استان سیستان‌وبلوچستان و نیروهای امنیتی خبر می‌داد.

بیان فردا | روز گذشته اخبار و تصاویری در فضای مجازی دست به دست می‌شد که از بروز درگیری میان شهروندان استان سیستان‌وبلوچستان و نیروهای امنیتی خبر می‌داد.

حتی گفته شد در این درگیری‌ها تعدادی کودک نیز در اثر شلیک گلوله مجروح شده‌اند. با این حال مسئولان، فضای این استان را در سالگرد جان‌باختگان جمعه معروف زاهدان آرام و عادی توصیف کرده و اقدام به تیراندازی و درگیری در فضای این شهر را مورد تکذیب قرار دادند.

مسئولان همچنین از بی‌توجهی مردم این شهر به فراخوان‌های داده‌شده برای برگزاری تجمع اعتراضی در این استان خبر دادند. روز گذشته سالگرد جمعه 8 مهر 1401 معروف به جمعه خونین، در زاهدان بود. که طی حوادث تلخ آن تعدادی از شهروندان بعد از نمازجمعه این شهر جان خود را از دست دادند.

روز گذشته و همزمان با سالگرد این روز در زاهدان اخبار و تصاویری در فضای مجازی مبنی بر جو شدید امنیتی در زاهدان و برگزاری نمازجمعه این شهر در وضعیت امنیتی منتشر شد.

همچنین برخی تصاویر منتشرشده در فضای مجازی از رویارویی میان برخی شهروندان این استان با نیروهای نظامی و انتظامی و به‌دنبال آن مجروح شدن تعدادی از شهروندان از جمله چند کودک در اثر اصابت گلوله حکایت داشت. براساس این اخبار غیررسمی مجروحان به مرکز درمانی منتقل شده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین