دولت با کلیات طرح شفافیت موافق است؟
کد خبر: 9894

دولت با کلیات طرح شفافیت موافق است؟

سخنگوی دولت گفت: دولت با کلیات طرح شفافیت موافق است، البته اصلاً استفساری از دولت و یا رئیس‌جمهور گرفته نشده است که بگوییم مکاتبه‌ای با آقای رئیس‌جمهور شده و ایشان پاسخی داده است.

 

بیان فردا | علی بهادری جهرمی درباره این‌که برخی از نمایندگان مجلس مطرح می‌کنند دولت با طرح شفافیت قوای سه‌گانه مخالفت دارد، گفت: اصلاً آن طرح در مجلس مطرح نیست و به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و در آنجا مطرح است

سخنگوی دولت تاکید کرد: همه قوا با کلیت شفافیت موافق هستند؛ هم مجمع موافق است، هم دولت موافق است و هم مجلس. بحث در خصوص جزئیات است که این قاعده جز کدام قواعد قرار گیرد اصل باشد یا استثناء باشد.

وی یادآور شد: چون لایحه‌ای از قبل وجود داشت، لایحه‌ای که ابعاد مختلفش پیش بینی شده بود به هر دلیلی آن در مجلس کنار رفت و طرح دیگری جایگزین شد و یک مقداری این مقوله باید همه ابعاد و زاوایایش مورد کارشناسی و مورد تصمیم نهایی قرار گیرد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در مجمع باید همه نگاه‌های فرابخشی نسبت به همه ابعادش صورت گیرد. طبیعتا دولت با کلیات موافق است البته اصلاً استفساری از دولت و یا آقای رئیس‌جمهور گرفته نشده است که بگویم مکاتبه‌ای با آقای رئیس‌جمهور شده و ایشان پاسخی داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین